Szkolenie zamknięte

Excel średnio zaawansowany

Formuła online lub stacjonarnie – Ty decydujesz!

Cele szkolenia:

Celem szkolenia jest usprawnienie pracy w MS Excel z zastosowaniem średnio zaawansowanych narzędzi i funkcji oraz sposobów ich praktycznego wykorzystania.

Korzyści dla uczestników:

  • Zdobędą umiejętność pracy z programem MS Excel na poziomie średnio zaawansowanym
  • Nauczą się edycji i formatowania danych
  • Poznają możliwości wykorzystywania odwołań, funkcji logicznych i statystycznych
  • Nauczą się wykonania najczęstszych obliczenia za pomocą formuł i funkcji
  • Będą potrafili wykonać wykresy i dostosować ich formę do typu danych

Szkolenie realizowane jest w formie naprzemiennie następujących po sobie mini wykładów oraz części praktycznej w postaci ćwiczeń komputerowych. Na szkoleniu możliwe jest analizowanie przypadków z zadań wykonywanych w pracy zawodowej.

Adresaci szkolenia:

  • Szkolenie skierowane jest do osób, które znają arkusz kalkulacyjny na poziomie podstawowym i chcą zwiększyć swoje umiejętności oraz poznać najbardziej przydatne funkcje Excela.

Dla kogo:

  1. Generalistów HR (HR Dyrektorzy, HR Menedżerowie, HR Biznes Partnerzy), którzy nie zajmowali się szczegółowo zagadnieniami z obszaru Compensation & Benefits, a którzy chcieliby zapoznać się z pełnym spektrum procesów C&B lub odświeżyć tę wiedzę
  2. Generalistów HR, którzy chcieliby przygotować się do przeglądu procesów C&B w swojej organizacji
  3. Menedżerów, którzy podejmują decyzje dotyczące premiowania pracowników

Wymagania techniczne spotkania praktyków online

  • Komputer lub laptop z zainstalowaną przeglądarką internetową (zalecana Google Chrome)
  • Głośniki lub słuchawki do odtwarzania dźwięku

W programie m.in.:

hook, ok, check Zarządzanie listami (bazami)

hook, ok, check Tworzenie wykresów i ich modyfikacja

hook, ok, check Wprowadzanie i poprawianie danych w komórkach arkusza

hook, ok, check Wprowadzanie danych i ich formatowanie

hook, ok, check Podstawowe formuły w arkuszach

hook, ok, check Przygotowanie arkusza do wydruku


Program szkolenia obejmuje 2 dni (16h dydaktycznych)

Program szkolenia:

Idea pracy z arkuszem kalkulacyjnym
  • Pojęcie skoroszytu i arkusza
  • Komórki i ich adresy
  • Wprowadzanie danych i ich formatowanie
  • Proste obliczenia w tabelach (adresowanie względne i bezwzględne)
  • Obliczenia w wielu arkuszach
Wprowadzanie i poprawianie danych w komórkach arkusza
  • Typy danych: tekst, data, liczba
  • Poprawianie danych
  • Kopiowanie i przenoszenie różnych typów danych
  • Autowypełnianie
Podstawowe formuły w arkuszach
  • Rodzaje operatorów matematycznych
  • Wybrane funkcje Excela
  • Formatowanie tabel
  • Formatowanie warunkowe
  • Edycja wielkich arkuszy
  • Modyfikacja kart narzędziowych na wstążce
Tworzenie wykresów i ich modyfikacja
  • Kreator wykresów
  • Szybka prezentacja graficzna na wykresie
  • Dostosowywanie wykresu do potrzeb użytkownika
Zarządzanie listami (bazami)
  • Sortowanie
  • Filtrowanie list
  • Sumy częsciowe
  • Tabela przestawna
Przygotowanie arkusza do wydruku
  • Ustawienia strony
  • Wstawianie stopki i nagłówka
  • Drukowanie wielkich arkuszy
  • Drukowanie komentarzy

Chcesz przeszkolić swoich pracowników z innego tematu? Szukasz doświadczonej firmy, która skroi szkolenie na miarę aktualnych potrzeb Twojej firmy?

Trio Conferences od lat specjalizuje się w organizacji wydarzeń na zamówienie klienta.

Formularz zgłoszeniowy

Jeśli chcesz wziąć udział w tym warsztacie albo chciałbyś zgłosić na warsztat swoich pracowników, zostaw nam swoje dane.

Zgoda marketingowa

Administratorem danych osobowych jest Trio Conferences spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp. k. z siedzibą w Warszawie (00-739) przy ul. Stępińskiej 9. Pani/Pana dane będą przetwarzane w celu wykonania zamówionej usługi w postaci obsługi wiadomości i udzielenia odpowiedzi na wynikające z niej pytania oraz kierowania treści marketingowych w formie newslettera. Więcej informacji na temat przetwarzania danych osobowych znajduje się w Polityka prywatności (https://online.trioconferences.pl/polityka-prywatnosci/ ) Masz prawo w dowolnym momencie wycofać zgodę, przesyłając informację na adres e-mail: kontakt@trioconferences.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania danych osobowych dokonanego przed wycofaniem tej zgody.

Masz pytania?

Marcin Jędrzejewski

Business Development Manager
514 902 951

m.jedrzejewski@trioconferences.pl

Najczęściej zadawane pytania

1. Gdzie odbywają się wydarzenia organizowane online?

Wydarzenia odbywają się na PLATFORMIE SZKOLENIOWEJ dostępnej pod adresem www.online.trioconferences.pl

2. Jakich programów potrzebuję, aby korzystać z platformy szkoleniowej?

Platforma szkoleniowa dostępna jest z poziomu przeglądarki internetowej – nie wymaga instalowania specjalistycznego oprogramowania.

3. Jak otrzymam dostęp do platformy?

Wystarczy zarejestrować się dokonując zakupu wydarzenia.

4. Jak rozpoczyna się wydarzenie online?

W dniu wydarzenia należy ZALOGOWAĆ SIĘ DO PLATFORMY o określonej w harmonogramie godzinie, o której prelegenci będą wygłaszać swoje prelekcje zgodnie z agendą zadeklarowaną przez organizatora.

5. Czy można zadawać pytania prelegentem?

Po każdej prelekcji odbędzie się SESJA PYTAŃ, w trakcie której uczestnicy będą mieli możliwości zadania pytań prelegentowi.

7. Czy uczestnicy wydarzenia będą mogli rozmawiać ze sobą?

Tak. W trakcie prelekcji można będzie WYMIENIAĆ SIĘ OPINIAMI Z INNYMI UCZESTNIKAMI wydarzenia na dedykowanym czacie publicznym. Będzie możliwość rozmowy pomiędzy poszczególnymi uczestnikami wydarzenia na czacie prywatnym.

8. Czy otrzymam certyfikat uczestnictwa w wydarzeniu?

Tak. Wydarzenie zakończy się przesłaniem ELEKTRONICZNYCH CERTYFIKATÓW UCZESTNICTWA.