Szkolenie otwarte 22 czerwca

Employee Experience w praktyce

Formuła online

Potrzeby organizacji w zakresie zaangażowania pracowników i dbania o ich pozytywne doświadczenia ze statusu ‘dobrze byłoby to mieć’ przeszły w tryb ‘must have.

Efektywne zarządzanie doświadczeniami pracowników jeszcze nigdy nie było tak istotne!

Zapraszamy na szkolenie, w którego trakcie dowiesz się, jak można krok po kroku zastosować w praktyce filozofię budowania pozytywnego EX. Case Study od pomysłu, przez strategię, po pracę zespołową w ciągłym modelu: pytamy – słuchamy – wdrażamy zmiany – komunikujemy je.

Szkolenie przeznaczone dla:

  • Szefów, Managerów i Specjalistów działu HR
  • Osób odpowiedzialnych za komunikację wewnętrzną
  • Osób odpowiedzialnych za Employee Experience oraz Employer Branding
  • Szefów i Managerów zespołów

Program obejmuje odpowiedzi na pytania:

hook, ok, check W jakim celu pracujemy z Candidate / Employee / Customer Experience

hook, ok, check Co jest ważne w budowaniu EX

hook, ok, check Jak zacząć

hook, ok, check Które obszary w firmie są odpowiedzialne za zmiany

hook, ok, check Jak przekonać innych do współpracy, jak zorganizować pracę zespołu

hook, ok, check Jakie polecamy techniki i narzędzia pozyskiwania głosu pracowników

hook, ok, check Badania ad-hoc, puls-checki, eNPS firmowy i transakcyjny. Kiedy, które stosować

hook, ok, check Jak pracować z wynikami, jak wdrażać zmiany i je komunikować

hook, ok, check Gdzie kryją się pułapki

hook, ok, checkBest practices z powyższych tematów


Program spotkania obejmuje 1 dzień szkoleniowy (6h). Szkolenie prowadzone jest w formie interaktywnego warsztatu, w którym uczestnicy biorą aktywny udział w spotkaniu, są wciąganiu w dyskusję i zadają pytania. Każdy uczestnik kończy szkolenie wyposażony w wiedzę, jak może budować EX w swojej firmie. Na szkoleniu poznaje propozycję planu działań krok po roku oraz zestaw technik i narzędzi.

Dobre praktyki

Prezentacja sprawdzonych i praktycznych przykładów działań, pomagających budować EX

Część praktyczna

Szkolenie prowadzone jest w formie warsztatu, w którym poza zdobywaniem wiedzy, uczestnicy są wciągani przez prowadzącego w generowanie pomysłów, wymienianie się praktykami

Sesja pytań i odpowiedzi

Czas przeznaczony na zadanie pytań oraz swobodną wymianę opinii pomiędzy prowadzącym, a uczestnikami spotkania

Prowadzący: Joanna Szymańska, Kierownik Zespołu Employee Experience, Play

Obecnie zaangażowana w tworzenie pozytywnego Employee Experience w PLAY. Wcześniej, przez 10 lat zdobywała doświadczenia w budowaniu Customer Experience. Teraz przekłada je na obszar związany z pracownikami. Prowadzi cross-organizacyjny zespół, który zajmuje się działaniami wpływającymi na EX.
Praktyk z kilkunastoletnim doświadczeniem badawczym i wiedzą biznesową. Kierownik projektów, kierownik zespołów. Ekspert w dziedzinie pozyskiwania Customer & Employee Voice, tworzenia rekomendacji dla biznesu i wspólnego wdrażania zmian.
Lider z pasją, o wysokich kompetencjach organizacyjnych, komunikacyjnych i interpersonalnych. Mocno wierzy w sukces na bazie wspólnego, zespołowego działania oraz pozytywnego nastawienia do ludzi i wyzwań. So let’s Play Together!

Harmonogram:

9:30 Rozpoczęcie szkolenia – przywitanie, zapoznanie się, poznanie potrzeb uczestników dot. spotkania i plan dnia

10:15 ZROZUMIENIE CELU

  • Czym jest Candidate / Employee / Customer Experience?
  • Sprytny naśladowca
  • Naczynia połączone
  • Podobne potrzeby człowieka vs różne potrzeby pracownika

11:00 SAM HR NIE „ZROBI” EX – W ZESPOLE SIŁA

  • Jak mieć zaangażowanych ambasadorów z różnych części firmy, jak przekonywać do współpracy i zorganizować wspólne działania?
  • Wymiary Employee Experience w organizacji – HR to tylko jedno ogniwo
  • Obszary, szczebel decyzyjności, nastawienie – różnorodność to wartość
  • Sposoby na malkontentów i inne „ludzkie” pułapki na początku i w trakcie

11:30 Przerwa

11:45 POTRZEBA WIEDZY – DIALOG Z PRACOWNIKAMI

  • Employee Journey Map i procesy. Co jest ważne?
  • Diagnoza: Jak jest? Techniki i narzędzia pozyskiwania głosu pracowników (nie tylko ankiety).
  • Rodzaje badań i wskaźników EX – które wybrać i gdzie je stosować

-eNPS firmowy i eNPS transakcyjny (Employee Net Promoter Score)
-badania ad-hoc
-puls-check

  • Konkrety w sprawie badań ankietowych

-Kogo i kiedy badać? Frekwencja wiele mówi
-Jakie pytania zadawać, a jakich nie?
-Trudne sytuacje w trakcie badania. Przykłady jak z nich wybrnąć

  • Praca z wynikami (analizy) i ich komunikacja

13:00 Przerwa

13:30 WDROŻENIA I KOMUNIKACJA ZMIAN

  • Jak to robić?
  • Kto jest za to odpowiedzialny?
  • Jak trackować wprowadzone zmiany?
  • Komunikacja wdrożeń
  • Pułapki komunikacji wewnętrznej

14:00 EDUKACJA I ZAPROSZENIE DO WSPÓŁPRACY

  • Rozpowszechniamy kulturę myślenia o pracownikach i o klientach. Przykłady
  • Kultura otwartości i dzielenia się pomysłami

14:15 EPILOG

  • Kiedy otworzyć szampana: kiedy jest „DONE”?
  • Waga stop-klatki i retrospektywy

14:30 WASZE PYTANIA W TEMACIE EX. POROZMAWIAJMY 😊

15:30 ZAKOŃCZENIE SZKOLENIA

Co obejmuje bilet?

Pełen dostęp do transmisji online 22 czerwca 2021

90-dniowy dostęp do nagrania z warsztatu oraz sesji pytań z prelegentem

Udział w sesji zadawania pytań – możliwość swobodnego zadania pytań trenerowi w trakcie trwania prelekcji oraz po jej zakończeniu w sesji Q&A

Bezpośredni kontakt z trenerem po zakończeniu prezentacji

Nieograniczona wymiana zdań z innymi uczestnikami wydarzenia na czacie publicznym

Pakiet materiałów dodatkowych udostępnionych przez prelegenta

Elektroniczny certyfikat udziału w wydarzeniu.

FAQ

Szkolenia zamknięte organizujemy dla Twojej firmy lub Twojego zespołu na indywidualne zamówienie. Dokładnie dostosowujemy szkolenie do potrzeb klienta i przeprowadzamy je w dogodnym dla klienta momencie.
Można skorzystać z ogólnej oferty szkoleń zamkniętych, które oferujemy (publikujemy je na stronie Szkolenia zamknięte) lub zdecydować się na inny, dowolny temat szkolenia, które przygotujemy.

Szkolenia zamknięte mogą odbyć się stacjonarnie (w siedzibie klienta lub innej dogodnej lokalizacji) albo online (na platformie szkoleniowej Trio Conferences lub z wykorzystaniem rozwiązania technologicznego klienta).

Wydarzenia odbywają się na PLATFORMIE SZKOLENIOWEJ Trio Conferences dostępnej pod adresem www.online.trioconferences.pl

Szkolenia zamknięte są wyceniane indywidualnie – zostaw nam swoje dane w formularzu kontaktowym, abyśmy mogli je dla Ciebie wycenić.

Na cenę szkolenia ma wpływ kilka czynników, m.in.:
– czas trwania szkolenia,
– poziom jego zaawansowania,
– język w jakim miałoby się odbyć,
– specyfika szkolenia, tzn. czy ma obejmować informacje ogólne czy też ma bazować na konkretnych case study, ćwiczeniach dostosowanych do specyfiki pracy osób biorących udział w szkoleniu.

Platforma szkoleniowa dostępna jest z poziomu przeglądarki internetowej – nie wymaga instalowania żadnego specjalistycznego oprogramowania.

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą korzystać ze strefy darmowej, w której publikujemy nagrania bezpłatnych webinariów i prelekcji.

Możesz zarejestrować się na trzy sposoby. Pierwsze – kupując dostęp do wydarzenia, drugi – zgłaszając się na wydarzenie darmowe, trzeci – rejestrując się poprzez zakładkę Zaloguj się w menu głównym (prawy, górny róg). Po zarejestrowaniu się każdy użytkownik otrzymuje dostęp do swoich kursów w zakładce Moje konto.

Tak, uczestnicy wydarzeń szkoleń zamkniętych otrzymują ELEKTRONICZNY CERTYFIKAT UCZESTNICTWA po zakończeniu szkolenia.

Chcesz przeszkolić swoich pracowników z innego tematu? Szukasz doświadczonej firmy, która skroi szkolenie na miarę aktualnych potrzeb Twojej firmy?

Trio Conferences od lat specjalizuje się w organizacji wydarzeń na zamówienie klienta.

Masz pytania?

Marta Pawlikowska

Project Director
880-124-108

m.pawlikowska@trioconferences.pl