Szkolenie zamknięte

Employee Experience w praktyce

Formuła online

Potrzeby organizacji w zakresie zaangażowania pracowników i dbania o ich pozytywne doświadczenia ze statusu ‘dobrze byłoby to mieć’ przeszły w tryb ‘must have.

Efektywne zarządzanie doświadczeniami pracowników jeszcze nigdy nie było tak istotne!

Zapraszamy na szkolenie, w którego trakcie dowiesz się, jak można krok po kroku zastosować w praktyce filozofię budowania pozytywnego EX. Case Study od pomysłu, przez strategię, po pracę zespołową w ciągłym modelu: pytamy – słuchamy – wdrażamy zmiany – komunikujemy je.

Szkolenie przeznaczone dla:

  • Szefów, Managerów i Specjalistów działu HR
  • Osób odpowiedzialnych za komunikację wewnętrzną
  • Osób odpowiedzialnych za Employee Experience oraz Employer Branding
  • Szefów i Managerów zespołów

Wymagania techniczne spotkania online:

  • Stałe łącze internetowe
  • Kamera internetowa
  • Komputer lub laptop z zainstalowaną przeglądarką internetową (zalecana Google Chrome)
  • Głośniki lub słuchawki do odtwarzania dźwięku

Program obejmuje odpowiedzi na pytania:

hook, ok, check W jakim celu pracujemy z Candidate / Employee / Customer Experience

hook, ok, check Co jest ważne w budowaniu EX

hook, ok, check Jak zacząć

hook, ok, check Które obszary w firmie są odpowiedzialne za zmiany

hook, ok, check Jak przekonać innych do współpracy, jak zorganizować pracę zespołu

hook, ok, check Jakie polecamy techniki i narzędzia pozyskiwania głosu pracowników

hook, ok, check Badania ad-hoc, puls-checki, eNPS firmowy i transakcyjny. Kiedy, które stosować

hook, ok, check Jak pracować z wynikami, jak wdrażać zmiany i je komunikować

hook, ok, check Gdzie kryją się pułapki

hook, ok, checkBest practices z powyższych tematów


Program spotkania obejmuje 1 dzień szkoleniowy (6h). Szkolenie prowadzone jest w formie interaktywnego warsztatu, w którym uczestnicy biorą aktywny udział w spotkaniu, są wciąganiu w dyskusję i zadają pytania. Każdy uczestnik kończy szkolenie wyposażony w wiedzę, jak może budować EX w swojej firmie. Na szkoleniu poznaje propozycję planu działań krok po roku oraz zestaw technik i narzędzi.

Dobre praktyki

Prezentacja sprawdzonych i praktycznych przykładów działań, pomagających budować EX

Część praktyczna

Szkolenie prowadzone jest w formie warsztatu, w którym poza zdobywaniem wiedzy, uczestnicy są wciągani przez prowadzącego w generowanie pomysłów, wymienianie się praktykami

Sesja pytań i odpowiedzi

Czas przeznaczony na zadanie pytań oraz swobodną wymianę opinii pomiędzy prowadzącym, a uczestnikami spotkania

Prowadzący: Joanna Szymańska, Kierownik ds. Employee Experience, Play

Obecnie zaangażowana w tworzenie pozytywnego Employee Experience w PLAY. Wcześniej, przez 10 lat zdobywała doświadczenia w budowaniu Customer Experience. Teraz przekłada je na obszar związany z pracownikami. Prowadzi cross-organizacyjny zespół, który zajmuje się działaniami wpływającymi na EX.
Praktyk z kilkunastoletnim doświadczeniem badawczym i wiedzą biznesową. Kierownik projektów, kierownik zespołów. Ekspert w dziedzinie pozyskiwania Customer & Employee Voice, tworzenia rekomendacji dla biznesu i wspólnego wdrażania zmian.
Lider z pasją, o wysokich kompetencjach organizacyjnych, komunikacyjnych i interpersonalnych. Mocno wierzy w sukces na bazie wspólnego, zespołowego działania oraz pozytywnego nastawienia do ludzi i wyzwań. So let’s Play Together!

Harmonogram:

9:30 Rozpoczęcie szkolenia – przywitanie, zapoznanie, plan szkolenia.

10:15 ZROZUMIENIE CELU

  • Czym jest Candidate / Employee / Customer Experience?
  • Sprytny naśladowca
  • Naczynia połączone
  • Podobne potrzeby człowieka vs różne potrzeby pracownika

11:00 SAM HR NIE „ZROBI” EX – W ZESPOLE SIŁA

  • Jak mieć zaangażowanych ambasadorów z różnych części firmy, jak przekonywać do współpracy i zorganizować wspólne działania?
  • Wymiary Employee Experience w organizacji – HR to tylko jedno ogniwo
  • Obszary, szczebel decyzyjności, nastawienie – różnorodność to wartość
  • Sposoby na malkontentów i inne „ludzkie” pułapki na początku i w trakcie

11:30 Przerwa

11:45 POTRZEBA WIEDZY – DIALOG Z PRACOWNIKAMI

  • Employee Journey Map i procesy. Co jest ważne?
  • Diagnoza: Jak jest? Techniki i narzędzia pozyskiwania głosu pracowników (nie tylko ankiety).
  • Rodzaje badań i wskaźników EX – które wybrać i gdzie je stosować

-eNPS firmowy i eNPS transakcyjny (Employee Net Promoter Score)
-badania ad-hoc
-puls-check

  • Konkrety w sprawie badań ankietowych

-Kogo i kiedy badać? Frekwencja wiele mówi
-Jakie pytania zadawać, a jakich nie?
-Trudne sytuacje w trakcie badania. Przykłady jak z nich wybrnąć

  • Praca z wynikami (analizy) i ich komunikacja

13:00 Przerwa

13:30 WDROŻENIA I KOMUNIKACJA ZMIAN

  • Jak to robić?
  • Kto jest za to odpowiedzialny?
  • Jak trackować wprowadzone zmiany?
  • Komunikacja wdrożeń
  • Pułapki komunikacji wewnętrznej

14:00 EDUKACJA I ZAPROSZENIE DO WSPÓŁPRACY

  • Rozpowszechniamy kulturę myślenia o pracownikach i o klientach. Przykłady
  • Kultura otwartości i dzielenia się pomysłami

14:15 EPILOG

  • Kiedy otworzyć szampana: kiedy jest „DONE”?
  • Waga stop-klatki i retrospektywy

14:30 WASZE PYTANIA W TEMACIE EX. POROZMAWIAJMY 😊

15:30 ZAKOŃCZENIE SZKOLENIA

Formularz zgłoszeniowy

Jeśli chcesz wziąć udział w tym warsztacie albo chciałbyś zgłosić na warsztat swoich pracowników, zostaw nam swoje dane.

Zgoda marketingowa:

 

FAQ

Spotkanie praktyków to rodzaj wydarzenia, w którym możesz połączyć się z prelegentem online w czasie rzeczywistym za pomocą platformy szkoleniowej Trio Conferences – może zadać prelegentowi wszystkie pytania, które Cię interesują. Szczegółowe zasady oraz harmonogram spotkania online określone są w ofercie konkretnego wydarzenia.
Spotkania odbywają się na PLATFORMIE SZKOLENIOWEJ dostępnej pod adresem www.online.trioconferences.pl
Tak, spotkania praktyków online zostały przygotowane w taki sposób, aby każdy mógł zadawać pytania.
Tak, dyskusje ekspertów mogą się odbywać jeśli przewiduje je program wydarzenia.
Aby zarejestrować się na darmowe webinarium musisz zaznaczyć wszystkie zgody marketingowe. Sprawdź czy je zaznaczyłeś – to najczęstszy powód problemów z rejestracją.
Po udanej rejestracji na ekranie pojawi się komunikat potwierdzający przyjęcie zgłoszenia wraz z linkiem do wirtualnego pokoju. Godzinę przed rozpoczęciem webinarium prześlemy go do Ciebie raz jeszcze wraz z przypomnieniem terminu.
Platforma szkoleniowa dostępna jest z poziomu przeglądarki internetowej – nie wymaga instalowania żadnego specjalistycznego oprogramowania.
Tak, nagrania z darmowych spotkań można obejrzeć po zalogowaniu/zarejestrowaniu się do platformy w Strefie darmowej.
Jeśli jesteś już zarejestrowany na platformie przejdź do Strefy darmowej, którą znajdziesz w dwóch miejscach na stronie:
– pierwsze – poprzez zakładkę Szkolenia w menu głównym (podzakładka Strefa darmowa)
– drugie – Kursy i strefa darmowa w zakładce Moje konto
Dostęp do nagrań, które Cię interesują, wykupujesz w wybranym przez siebie wariancie na określoną liczbę dni. Oznacza to, że przez ten czas możesz bez ograniczeń oglądać nagrania oraz dowolną liczbę razy wracać do nich oraz innych udostępnionych materiałów (prezentacje, raporty itp.)y. Nagrania są dostępne tylko poprzez platformę – nie można ich pobrać, aby skopiować. Pozostałe materiały są dostępne w opcji do pobrania.
Dostęp do nagrań otrzymasz od razu po opłaceniu dostępu wybraną przez siebie metodą płatności (przelew bankowy, PayU. Pamiętaj, że księgowanie może trwa kilka do kilkunastu godzin. Jeśli zależy Ci na czasie prześlij nam potwierdzenie przelewu na adres kontakt@trioconferences.pl, a udostępnimy Ci nagrania jeszcze tego samego dnia.
Przyczyn może być wiele. Najczęstsze:
1. Jeśli pojawia się komunikat: Nieobsługiwany format video lub MIME – problem spowodowany jest przez nieaktualną wtyczkę Flash. Proszę pobrać najnowszą wersję rozszerzenia Adobe Flash Player dla swojej przeglądarki internetowej.
2. Video nie odtwarza się w przeglądarce Chrome – ten problem pojawia się często. Najłatwiejszym rozwiązaniem jest skorzystanie z każdej innej przeglądarki.

Jeśli masz inny problem napisz do nas adres kontakt@trioconferences.pl
Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą korzystać ze strefy darmowej, w której publikujemy nagrania bezpłatnych webinariów i prelekcji.

Chcesz przeszkolić swoich pracowników z innego tematu? Szukasz doświadczonej firmy, która skroi szkolenie na miarę aktualnych potrzeb Twojej firmy?

Trio Conferences od lat specjalizuje się w organizacji wydarzeń na zamówienie klienta.

Masz pytania?

Marta Pawlikowska

Project Director
880-124-108

m.pawlikowska@trioconferences.pl