Szkolenie zamknięte

Employee Experience w praktyce

Formuła online

Potrzeby organizacji w zakresie zaangażowania pracowników i dbania o ich pozytywne doświadczenia ze statusu ‘dobrze byłoby to mieć’ przeszły w tryb ‘must have.

Efektywne zarządzanie doświadczeniami pracowników jeszcze nigdy nie było tak istotne!

Zapraszamy na szkolenie, w którego trakcie dowiesz się, jak można krok po kroku zastosować w praktyce filozofię budowania pozytywnego EX. Case Study od pomysłu, przez strategię, po pracę zespołową w ciągłym modelu: pytamy – słuchamy – wdrażamy zmiany – komunikujemy je.

Szkolenie przeznaczone dla:

  • Szefów, Managerów i Specjalistów działu HR
  • Osób odpowiedzialnych za komunikację wewnętrzną
  • Osób odpowiedzialnych za Employee Experience oraz Employer Branding
  • Szefów i Managerów zespołów

Dla kogo:

  1. Generalistów HR (HR Dyrektorzy, HR Menedżerowie, HR Biznes Partnerzy), którzy nie zajmowali się szczegółowo zagadnieniami z obszaru Compensation & Benefits, a którzy chcieliby zapoznać się z pełnym spektrum procesów C&B lub odświeżyć tę wiedzę
  2. Generalistów HR, którzy chcieliby przygotować się do przeglądu procesów C&B w swojej organizacji
  3. Menedżerów, którzy podejmują decyzje dotyczące premiowania pracowników

Wymagania techniczne spotkania praktyków online

  • Komputer lub laptop z zainstalowaną przeglądarką internetową (zalecana Google Chrome)
  • Głośniki lub słuchawki do odtwarzania dźwięku

Program obejmuje odpowiedzi na pytania:

hook, ok, check W jakim celu pracujemy z Candidate / Employee / Customer Experience

hook, ok, check Co jest ważne w budowaniu EX

hook, ok, check Jak zacząć

hook, ok, check Które obszary w firmie są odpowiedzialne za zmiany

hook, ok, check Jak przekonać innych do współpracy, jak zorganizować pracę zespołu

hook, ok, check Jakie polecamy techniki i narzędzia pozyskiwania głosu pracowników

hook, ok, check Badania ad-hoc, puls-checki, eNPS firmowy i transakcyjny. Kiedy, które stosować

hook, ok, check Jak pracować z wynikami, jak wdrażać zmiany i je komunikować

hook, ok, check Gdzie kryją się pułapki

hook, ok, checkBest practices z powyższych tematów


Program spotkania obejmuje 1 dzień szkoleniowy (6h). Szkolenie prowadzone jest w formie interaktywnego warsztatu, w którym uczestnicy biorą aktywny udział w spotkaniu, są wciąganiu w dyskusję i zadają pytania. Każdy uczestnik kończy szkolenie wyposażony w wiedzę, jak może budować EX w swojej firmie. Na szkoleniu poznaje propozycję planu działań krok po roku oraz zestaw technik i narzędzi.

Dobre praktyki

Prezentacja sprawdzonych i praktycznych przykładów działań, pomagających budować EX

Część praktyczna

Szkolenie prowadzone jest w formie warsztatu, w którym poza zdobywaniem wiedzy, uczestnicy są wciągani przez prowadzącego w generowanie pomysłów, wymienianie się praktykami

Sesja pytań i odpowiedzi

Czas przeznaczony na zadanie pytań oraz swobodną wymianę opinii pomiędzy prowadzącym, a uczestnikami spotkania

Prowadzący: Joanna Szymańska, Kierownik Zespołu Employee Experience, Play

Obecnie zaangażowana w tworzenie pozytywnego Employee Experience w PLAY. Wcześniej, przez 10 lat zdobywała doświadczenia w budowaniu Customer Experience. Teraz przekłada je na obszar związany z pracownikami. Prowadzi cross-organizacyjny zespół, który zajmuje się działaniami wpływającymi na EX.
Praktyk z kilkunastoletnim doświadczeniem badawczym i wiedzą biznesową. Kierownik projektów, kierownik zespołów. Ekspert w dziedzinie pozyskiwania Customer & Employee Voice, tworzenia rekomendacji dla biznesu i wspólnego wdrażania zmian.
Lider z pasją, o wysokich kompetencjach organizacyjnych, komunikacyjnych i interpersonalnych. Mocno wierzy w sukces na bazie wspólnego, zespołowego działania oraz pozytywnego nastawienia do ludzi i wyzwań. So let’s Play Together!

Harmonogram:

9:30 Rozpoczęcie szkolenia – przywitanie, zapoznanie, plan szkolenia.

10:15 ZROZUMIENIE CELU

  • Czym jest Candidate / Employee / Customer Experience?
  • Sprytny naśladowca
  • Naczynia połączone
  • Podobne potrzeby człowieka vs różne potrzeby pracownika

11:00 SAM HR NIE „ZROBI” EX – W ZESPOLE SIŁA

  • Jak mieć zaangażowanych ambasadorów z różnych części firmy, jak przekonywać do współpracy i zorganizować wspólne działania?
  • Wymiary Employee Experience w organizacji – HR to tylko jedno ogniwo
  • Obszary, szczebel decyzyjności, nastawienie – różnorodność to wartość
  • Sposoby na malkontentów i inne „ludzkie” pułapki na początku i w trakcie

11:30 Przerwa

11:45 POTRZEBA WIEDZY – DIALOG Z PRACOWNIKAMI

  • Employee Journey Map i procesy. Co jest ważne?
  • Diagnoza: Jak jest? Techniki i narzędzia pozyskiwania głosu pracowników (nie tylko ankiety).
  • Rodzaje badań i wskaźników EX – które wybrać i gdzie je stosować

-eNPS firmowy i eNPS transakcyjny (Employee Net Promoter Score)
-badania ad-hoc
-puls-check

  • Konkrety w sprawie badań ankietowych

-Kogo i kiedy badać? Frekwencja wiele mówi
-Jakie pytania zadawać, a jakich nie?
-Trudne sytuacje w trakcie badania. Przykłady jak z nich wybrnąć

  • Praca z wynikami (analizy) i ich komunikacja

13:00 Przerwa

13:30 WDROŻENIA I KOMUNIKACJA ZMIAN

  • Jak to robić?
  • Kto jest za to odpowiedzialny?
  • Jak trackować wprowadzone zmiany?
  • Komunikacja wdrożeń
  • Pułapki komunikacji wewnętrznej

14:00 EDUKACJA I ZAPROSZENIE DO WSPÓŁPRACY

  • Rozpowszechniamy kulturę myślenia o pracownikach i o klientach. Przykłady
  • Kultura otwartości i dzielenia się pomysłami

14:15 EPILOG

  • Kiedy otworzyć szampana: kiedy jest „DONE”?
  • Waga stop-klatki i retrospektywy

14:30 WASZE PYTANIA W TEMACIE EX. POROZMAWIAJMY 😊

15:30 ZAKOŃCZENIE SZKOLENIA

Formularz zgłoszeniowy

Jeśli chcesz wziąć udział w tym warsztacie albo chciałbyś zgłosić na warsztat swoich pracowników, zostaw nam swoje dane.

Zgoda marketingowa:

 

FAQ

1. Gdzie odbywają się wydarzenia organizowane online?

Wydarzenia odbywają się na PLATFORMIE SZKOLENIOWEJ dostępnej pod adresem www.online.trioconferences.pl

2. Jakich programów potrzebuję, aby korzystać z platformy szkoleniowej?

Platforma szkoleniowa dostępna jest z poziomu przeglądarki internetowej – nie wymaga instalowania specjalistycznego oprogramowania.

3. Jak otrzymam dostęp do platformy?

Wystarczy zarejestrować się dokonując zakupu wydarzenia.

4. Jak rozpoczyna się wydarzenie online?

W dniu wydarzenia należy ZALOGOWAĆ SIĘ DO PLATFORMY o określonej w harmonogramie godzinie, o której prelegenci będą wygłaszać swoje prelekcje zgodnie z agendą zadeklarowaną przez organizatora.

5. Czy można zadawać pytania prelegentem?

Po każdej prelekcji odbędzie się SESJA PYTAŃ, w trakcie której uczestnicy będą mieli możliwości zadania pytań prelegentowi.

7. Czy uczestnicy wydarzenia będą mogli rozmawiać ze sobą?

Tak. W trakcie prelekcji można będzie WYMIENIAĆ SIĘ OPINIAMI Z INNYMI UCZESTNIKAMI wydarzenia na dedykowanym czacie publicznym. Będzie możliwość rozmowy pomiędzy poszczególnymi uczestnikami wydarzenia na czacie prywatnym.

8. Czy otrzymam certyfikat uczestnictwa w wydarzeniu?

Tak. Wydarzenie zakończy się przesłaniem ELEKTRONICZNYCH CERTYFIKATÓW UCZESTNICTWA.

Chcesz przeszkolić swoich pracowników z innego tematu? Szukasz doświadczonej firmy, która skroi szkolenie na miarę aktualnych potrzeb Twojej firmy?

Trio Conferences od lat specjalizuje się w organizacji wydarzeń na zamówienie klienta.

Masz pytania?

Marta Pawlikowska

Project Director
880-124-108

m.pawlikowska@trioconferences.pl