Szkolenie zamknięte
Efektywne projekty HR i employer branding
Formuła online lub stacjonarnie – Ty decydujesz!

Celem szkolenia jest przedstawienie efektywnych schematów pracy w ramach projektów employer branding i komunikacyjnych projektów HR.
Podczas szkolenia zapoznasz się z definicją elastycznych projektów EB, poznasz podstawy działań projektowych oraz niezbędne narzędzia potrzebne aby odpowiednio planować, egzekwować i monitorować projekty z zakresu employer branding.
Dowiesz się jakimi wskaźnikami sukcesu należy kierować się w poszczególnych rodzajach inicjatyw, jaki rodzaj kompetencji jest potrzebny do jak najlepszej egzekucji różnego rodzaju projektów i jak te kompetencje rozwijać przy użyciu dostępnych narzędzi.
Dla kogo:
- Pracowników działów HR i Personalnych
- Osoby odpowiedzialne za kontroling personalny i analitykę HR
- Przedstawicieli działów wynagrodzeń i benefitów
Wymagania techniczne spotkania online:
- Stałe łącze internetowe
- Komputer lub laptop z zainstalowaną przeglądarką internetową (zalecana Google Chrome)
- Głośniki lub słuchawki do odtwarzania dźwięku
Program obejmuje:
Efektywne schematy pracy w ramach projektów employer branding
Zasady prowadzenia komunikacyjnych projektów HR
Definicja elastycznych projektów EB
Planowanie, egzekwowanie i monitorowanie projektów z zakresu employer branding
Kompetencje w projektach EB i sposoby na ich rozwijanie
Wskaźniki sukcesu w poszczególnych rodzajach inicjatyw
Program spotkania obejmuje 1 dzień szkoleniowy (7h), podczas którego uczestnik otrzyma komplet wiedzy i możliwość jej praktycznego przećwiczenia, aby samodzielnie tworzyć, prowadzić i monitorować projekty employer branding.
Prowadząca
Praktyk w obszarze Employer Brandingu z doświadczeniem w HR i marketingu. Współpracowała z największymi pracodawcami w Polsce jak Philip Morris, Nestle, Sephora czy Empik, prowadząc badania, tworząc strategie marki pracodawcy oraz rozwijając narzędzia analityczne wspierające procesy EB. Swoją wiedzą dzieli się w artykułach specjalistycznych oraz na konferencjach i meetupach. Występowała na takich wydarzeniach jak HRcamp, Praktycy dla praktyków HRmeeting, Konkretnie o HR, Kongresie Badaczy.
Buduje employer branding oparty na danych oraz wiedzy ze świata IT (metodologia agile w EB) i marketingu (model ROI – zwrotu inwestycji w EB). Publikowała m.in. w HR Business Partner, Marketer+, HRstandard. Współtworzyła raporty “Cała Polska tworzy idealne miejsce pracy”, “Indeks doceniania”. Wymyśliła i stworzyła badanie i raport “Rynek pracownika w czasach koronawirusa”.
Harmonogram:
9:25 Powitanie uczestników i rozpoczęcie szkolenia
9:30 Czym jest elastyczne EB, czyli agile employer branding
10:30 Projekty komunikacyjne – cele i KPI
11:00 Projekty HR – cele i KPI
11:30 Przerwa na kawę
11:45 Framework projektów opartych o ciągłą optymalizację – planowanie, egzekucja, rozliczanie, usprawnianie
12:30 Narzędzia: budowanie zespołu
13:00 Przerwa
13:45 Narzędzia: prowadzenie badań projektowych i testowanie
14:30 Narzędzia: zarządzanie pracą zespołu
15:15 Narzędzia: design thinking i service design
16:00 Zakończenie szkolenia
Formularz zgłoszeniowy
Jeśli chcesz wziąć udział w tym warsztacie albo chciałbyś zgłosić na warsztat swoich pracowników, zostaw nam swoje dane.
Masz pytania?
Najczęściej zadawane pytania
Można skorzystać z ogólnej oferty szkoleń zamkniętych, które oferujemy (publikujemy je na stronie Szkolenia zamknięte) lub zdecydować się na inny, dowolny temat szkolenia, które przygotujemy.
– czas trwania szkolenia,
– poziom jego zaawansowania,
– język w jakim miałoby się odbyć,
– specyfika szkolenia, tzn. czy ma obejmować informacje ogólne czy też ma bazować na konkretnych case study, ćwiczeniach dostosowanych do specyfiki pracy osób biorących udział w szkoleniu.