Digital Workplace

Termin publikacji: 4 maja 2020


Rozwiązania z obszaru digital workplace umożliwiają nowe, bardziej efektywne i zwinne sposoby pracy, komunikacji i stymulowania zaangażowania pracowników. W dzisiejszej, turbulentnej rzeczywistości i postępującej digitalizacji biznesu, nacisk na cyfrowe doświadczenia pracowników nabiera nowego znaczenia.

Daj się zainspirować do wprowadzania nowych pomysłów i zmian w następujących obszarach:

  • Digital teams – jak je zorganizować i nimi zarządzać
  • Jak zdigitalizować komunikację wewnętrzną
  • Jakie narzędzia wspierają pracę wirtualnych zespołów
  • Zarządzanie innowacjami pracowniczymi

POZNAJ NAJLEPSZE PRAKTYKI Z ZAKRESU CYFROWEJ KOMUNIKACJI WEWNĘTRZNEJ W FIRMIE

PRELEGENCI

Malwina Frydrychowicz
Malwina Frydrychowicz
Communications & CSR Manager, Amica
Jarosław Herrmann
Jarosław Herrmann
Polpharma,Digital Transformation Expert
Jarosław Jarzębowski
Jarosław Jarzębowski
Dr Max Pharmacy Chain, Managerial Development Coordinator

SZCZEGÓŁOWY PROGRAM

Cyfrowa współpraca w dobie koronawirusa | Jarosław Jarzębowski, Managerial Development Coordinator, Dr. Max Pharmacy Chain

W dzisiejszym, cyfrowym świecie coraz więcej zespołów pracuje zdalnie, co powoduje niemałe wyzwania komunikacyjne. Firmy, które zdołają odpowiednio dostosować swoje procesy i wykorzystywane narzędzia zdobędą realną przewagę. Prostota, zwinność i efektywność powinny być podstawą decyzji podejmowanych przy wyborze programów i aplikacji wspierających pracę, dlatego warto się zastanowić jak to zrobić dobrze.
– Jakie narzędzia mogą wspierać cyfrową współpracę
– Jak układać procesy, które zapewnią efektywną pracę
– Jak nie zagubić się w gąszczu dostępnych możliwości

Polpharma Digital Community – inkubator cyfrowych inicjatyw i generator innowacyjnego kontekstu | Jarosław Herrmann, Digital Transformation Expert, Polpharma

Transformacja cyfrowa to de facto transformacja społeczna. Coraz nowocześniejsze cyfrowe technologie to szklanka do połowy pełna. Do pełnego efektu potrzebni są ludzie, którzy dzięki technologiom mogą lepiej pracować i łatwiej oraz zdrowiej żyć. Polpharma Digital Community to ludzie, którzy dobrowolnie podejmują inicjatywę tworzenia dobrego kontekstu dla digitalizacji.

Komunikowanie w czasach digital workplace. Jak skutecznie wdrożyć i zarządzać platformą komunikacji wewnętrznej | Malwina Frydrychowicz, Communication&CSR Manager, Amica
  • Digital workplace a komunikacja wewnętrzna w organizacjach
  • Cechy dobrego portalu wewnętrznego
  • Czynniki sukcesu w zarządzaniu i wdrażaniu
  • Komunikacja w czasach kryzysu

Postęp kursu

0% ukończone
0/3 kroków

Wykup dostęp


Wydarzenie jest realizowane w formule “na żądanie”

  • Wydarzenie jest dostępne dla uczestników od dnia publikacji na platformie szkoleniowej.
  • Aby z niego skorzystać wystarczy opłacić dostęp do kursu.
  • Kurs udostępniony jest na okres 30 dni.
  • Uczestnik może wracać do prelekcji dowolną liczbę razy
  • Kontakt z prelegentem jest możliwy drogą mailową.
  • Kurs jest dostępny w kilku wariantach – jako cały pakiet lub poszczególne prelekcje.

Dlaczego online?

  • NIE WYCHODZISZ Z DOMU, dzięki czemu nie narażasz zdrowia swojego, ani swoich bliskich.
  • WYPRZEDZASZ KONKURENCJĘ! Szkolisz się z interesującego Cię tematu.
  • Po szkoleniu otrzymujesz prezentację.

Wymagania techniczne

  • Komputer lub laptop z zainstalowaną przeglądarką internetową (zalecana Google Chrome)
  • Głośniki lub słuchawki do odtwarzania dźwięku

Wybierz swój pakiet uczestnictwa

Zobacz inne nasze kursy

FAQ

Wydarzenia odbywają się na PLATFORMIE SZKOLENIOWEJ dostępnej pod adresem www.online.trioconferences.pl
Platforma szkoleniowa dostępna jest z poziomu przeglądarki internetowej – nie wymaga instalowania żadnego specjalistycznego oprogramowania.
Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą korzystać ze strefy darmowej, w której publikujemy nagrania bezpłatnych webinariów i prelekcji.
Na cenę szkolenia ma wpływ kilka czynników, m.in.:
– czas trwania szkolenia,
– poziom jego zaawansowania,
– język w jakim miałoby się odbyć,
– specyfika szkolenia, tzn. czy ma obejmować informacje ogólne czy też ma bazować na konkretnych case study, ćwiczeniach dostosowanych do specyfiki pracy osób biorących udział w szkoleniu.
Możesz zarejestrować się na trzy sposoby. Pierwsze – kupując dostęp do wydarzenia, drugi – zgłaszając się na wydarzenie darmowe, trzeci – rejestrując się poprzez zakładkę Zaloguj się w menu głównym (prawy, górny róg). Po zarejestrowaniu się każdy użytkownik otrzymuje dostęp do swoich kursów w zakładce Moje konto.
Jeśli jesteś już zarejestrowany na platformie (patrz pkt. 4) – przejdź do Strefy darmowej, którą znajdziesz w dwóch miejscach na stronie:
– pierwsze – poprzez zakładkę Szkolenia w menu głównym (podzakładka Strefa darmowa)
– drugie – Kursy i strefa darmowa w zakładce Moje konto
Aby zarejestrować się na darmowe webinarium musisz zaznaczyć wszystkie zgody marketingowe. Sprawdź czy je zaznaczyłeś – to najczęstszy powód problemów z rejestracją.
Po udanej rejestracji na ekranie pojawi się komunikat potwierdzający przyjęcie zgłoszenia wraz z linkiem do wirtualnego pokoju. Godzinę przed rozpoczęciem webinarium prześlemy go do Ciebie raz jeszcze wraz z przypomnieniem terminu.
Dostęp do nagrań, które Cię interesują, wykupujesz w wybranym przez siebie wariancie na określoną liczbę dni. Oznacza to, że przez ten czas możesz bez ograniczeń oglądać nagrania oraz dowolną liczbę razy wracać do nich oraz innych udostępnionych materiałów (prezentacje, raporty itp.)y. Nagrania są dostępne tylko poprzez platformę – nie można ich pobrać, aby skopiować. Pozostałe materiały są dostępne w opcji do pobrania.
Dostęp do nagrań otrzymasz od razu po opłaceniu dostępu wybraną przez siebie metodą płatności (przelew bankowy, PayU. Pamiętaj, że księgowanie może trwa kilka do kilkunastu godzin. Jeśli zależy Ci na czasie prześlij nam potwierdzenie przelewu na adres kontakt@trioconferences.pl, a udostępnimy Ci nagrania jeszcze tego samego dnia.
Transmisja online to rodzaj wydarzenia, w którym możesz połączyć się z prelegentem online w czasie rzeczywistym za pomocą platformy szkoleniowej Trio Conferences – może zadać prelegentowi wszystkie pytania, które Cię interesują. Szczegółowe zasady oraz harmonogram transmisji online określone są w ofercie konkretnego wydarzenia. Transmisja online jest dostępna w wybranych wariantach zakupu.
Tak, transmisje online zostały przygotowane z myślą o uczestnikach, którzy chcą zadań pytania prelegentom.
Tak, dyskusje ekspertów mogą się odbywać jeśli przewiduje je program wydarzenia.
Szkolenia zamknięte organizujemy dla Twojej firmy lub Twojego zespołu na indywidualne zamówienie. Dokładnie dostosowujemy szkolenie do potrzeb klienta i przeprowadzamy je w dogodnym dla klienta momencie.
Można skorzystać z ogólnej oferty szkoleń zamkniętych, które oferujemy (publikujemy je na stronie Szkolenia zamknięte) lub zdecydować się na inny, dowolny temat szkolenia, które przygotujemy.
Szkolenia zamknięte mogą odbyć się stacjonarnie (w siedzibie klienta lub innej dogodnej lokalizacji) albo online na platformie szkoleniowej Trio Conferences.
Wydarzenia odbywają się na PLATFORMIE SZKOLENIOWEJ Trio Conferences dostępnej pod adresem www.online.trioconferences.pl
Szkolenia zamknięte są wyceniane indywidualnie – zostaw nam swoje dane w formularzu kontaktowym, abyśmy mogli je dla Ciebie wycenić.
Przyczyn może być wiele. Najczęstsze:
1. Jeśli pojawia się komunikat: Nieobsługiwany format video lub MIME – problem spowodowany jest przez nieaktualną wtyczkę Flash. Proszę pobrać najnowszą wersję rozszerzenia Adobe Flash Player dla swojej przeglądarki internetowej.
2. Video nie odtwarza się w przeglądarce Chrome – ten problem pojawia się często. Najłatwiejszym rozwiązaniem jest skorzystanie z każdej innej przeglądarki.

Jeśli masz inny problem napisz do nas adres kontakt@trioconferences.pl
Tak, nagrania z darmowych webinariów można obejrzeć po zalogowaniu/zarejestrowaniu się do platformy w Strefie darmowej. W przypadku wydarzeń płatnych dostęp do nagrań jest możliwy, jeśli kupiłeś wariant, który to przewiduje.
Tak, uczestnicy wydarzeń szkoleń zamkniętych otrzymują ELEKTRONICZNY CERTYFIKAT UCZESTNICTWA po zakończeniu szkolenia.

Masz pytania?

Uczestnictwo

Marta Pawlikowska

Project Director
880 124 108

m.pawlikowska@trioconferences.pl

Sponsoring

Robert Szpindler

Business Development Manager
519 407 698

r.szpindler@trioconferences.pl