Konferencja live 10 grudnia

Digital Finance

Formuła online

Automatyzacja i digital odważnie wkraczają do biznesu i znajdują swoje zastosowanie również w działach finansowych. Podczas konferencji eksperci -praktycy podzielą się swoim doświadczeniem w zakresie usprawniania procesów finansowych przy pomocy nowoczesnych technologii. Uczestnicy otrzymają także wskazówki, jak i kiedy wprowadzać innowacje oraz jakie są determinanty efektywnych wdrożeń.

Dla kogo:

  1. Przedstawiciele działów finansów, kontrolingu i FP&A
  2. Managerowie i specjaliści zainteresowani digitalizacją i automatyzacją procesów

Wymagania techniczne spotkania online:

  • Stałe łącze internetowe
  • Kamera internetowa
  • Komputer lub laptop z zainstalowaną przeglądarką internetową (zalecana Google Chrome)
  • Głośniki lub słuchawki do odtwarzania dźwięku

PARTNER MERYTORYCZNY

Korzyści dla uczestnika:

hook, ok, check Przegląd dobrych praktyk nowoczesnego zarządzania procesami finansowymi

hook, ok, check Identyfikacja procesów, które można zoptymalizować

hook, ok, check Automatyzacja i digitalizacja procesów raportowych

hook, ok, check Kontroling i FP&A w digitalowej rzeczywistości

hook, ok, check Budowanie zespołu i business partnering w finansach

hook, ok, check Automatyzacja w procesie budżetowania


Program konferencji obejmuje 1 dzień, podczas którego uczestnik pozna dobre praktyki związane z digitalizacją i automatyzacją procesów w działach finansowych.

PRELEGENCI

Michał Szudejko
Michał Szudejko
Dyrektor Działu Planowania i Analiz Finansowych, Grupa TVN
Wojciech Wieroński
Wojciech Wieroński
FCMA, CGMA
Piotr Rzepa
Piotr Rzepa
Controlling & Performance Director, Lafarge Polska
Marcin Kieszczyński
Marcin Kieszczyński
Marketing Communications Manager, ACCA Polska i Kraje Bałtyckie
Paweł Wolski
Paweł Wolski
Dyrektor finansów i administracji - Poland & Baltics, Ariston Thermo Group

Program:

9:55 Powitanie uczestników i rozpoczęcie konferencji

10:00 Cyfrowa przyszłość finansów – nie pytaj, jak rewolucja może zmienić finanse, tylko jak finanse mogą przewodzić rewolucji

  • Dlaczego cyfrowa rewolucja finansów ma takie znaczenie?
  • Jak finansiści odnajdują się w „nowej normalności”?
  • Jaką rolę mają finanse do odegrania w swoich firmach?

Marcin Kieszczyński, Marketing Communications Manager, ACCA Polska i Kraje Bałtyckie

10:20 Ewolucja roli kontrolingu i FP&A w świetle digitalizacji (case study)

W jaki sposób sprawna automatyzacja i digitalizacja procesów raportowych pozwala na odciążenie tych działów z pracy stricte raportowej na rzecz aktywnego wspierania biznesu i pracy ramię w ramię z działami operacyjnymi nad osiąganiem coraz to lepszych wyników

Piotr Rzepa, Performance & Controlling Director , Lafarge

11:00 Budowa i zarządzanie efektywnym zespołem

  • Mapowanie umiejętności – jakich kompetencji potrzebuje Twój zespół
  • Tworzenie struktury zespołu (eksperci FP&A, data scientits, etc.)
  • Środowisko business partneringu w finansach
  • Co jest determinantą wdrażania innowacji

Wojciech Wieroński, FCMA, CGMA

12:00 Przerwa

12:20 Automatyzacja w procesie budżetowania (case study)

  • Make or buy, czyli automatyzacja we własnym zakresie czy gotowe rozwiązanie
  • Cele wdrożenia – usprawnienie budżetowania przychodów i kosztów
  • Etapy wdrożenia i wyzwania
  • Efekty

Paweł Wolski, Dyrektor Finansowy, Ariston Thermo Polska

13:00 Rola Działu Planowania i Analiz w czasie niepewności i kryzysu

  • Nowa rola FP&A: business as usual vs. szanse i zagrożenia; integracja vs. izolacja, partner biznesu vs. dział wsparcia
  • Zrównoważony proces planowania: podejście zwinne (agile), tworzenie macierzy scenariuszy, stress-testing, wykorzystanie danych wewnętrznych i zewnętrznych
  • Rewizja priorytetów: planowanie ciągłe, automatyzacja, digitalizacja procesów, wykorzystanie talentów vs. zadania rutynowe

Michał Szudejko, Dyrektor Działu Analiz i Planowania, TVN

13:40 Zakończenie konferencji

Zapisz się

Co obejmuje bilet?

Pełen dostęp do transmisji online 10 grudnia 2020

90-dniowy dostęp do nagrań z konferencji oraz sesji pytań z prelegentem

Udział w sesji zadawania pytań – możliwość swobodnego zadania pytań prelegentowi w trakcie trwania prelekcji oraz po jej zakończeniu w sesji Q&A

Bezpośredni kontakt z prelegentem po zakończeniu prezentacji

Nieograniczona wymiana zdań z innymi uczestnikami wydarzenia na czacie publicznym

Pakiet materiałów dodatkowych udostępnionych przez prelegenta

Elektroniczny certyfikat udziału w wydarzeniu.

Masz pytania?

Marta Pawlikowska

Project Director
880-124-108

m.pawlikowska@trioconferences.pl

Najczęściej zadawane pytania

Szkolenia zamknięte organizujemy dla Twojej firmy lub Twojego zespołu na indywidualne zamówienie. Dokładnie dostosowujemy szkolenie do potrzeb klienta i przeprowadzamy je w dogodnym dla klienta momencie.
Można skorzystać z ogólnej oferty szkoleń zamkniętych, które oferujemy (publikujemy je na stronie Szkolenia zamknięte) lub zdecydować się na inny, dowolny temat szkolenia, które przygotujemy.
Szkolenia zamknięte mogą odbyć się stacjonarnie (w siedzibie klienta lub innej dogodnej lokalizacji) albo online (na platformie szkoleniowej Trio Conferences lub z wykorzystaniem rozwiązania technologicznego klienta).
Wydarzenia odbywają się na PLATFORMIE SZKOLENIOWEJ Trio Conferences dostępnej pod adresem www.online.trioconferences.pl
Szkolenia zamknięte są wyceniane indywidualnie – zostaw nam swoje dane w formularzu kontaktowym, abyśmy mogli je dla Ciebie wycenić.
Na cenę szkolenia ma wpływ kilka czynników, m.in.:
– czas trwania szkolenia,
– poziom jego zaawansowania,
– język w jakim miałoby się odbyć,
– specyfika szkolenia, tzn. czy ma obejmować informacje ogólne czy też ma bazować na konkretnych case study, ćwiczeniach dostosowanych do specyfiki pracy osób biorących udział w szkoleniu.
Platforma szkoleniowa dostępna jest z poziomu przeglądarki internetowej – nie wymaga instalowania żadnego specjalistycznego oprogramowania.
Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą korzystać ze strefy darmowej, w której publikujemy nagrania bezpłatnych webinariów i prelekcji.
Możesz zarejestrować się na trzy sposoby. Pierwsze – kupując dostęp do wydarzenia, drugi – zgłaszając się na wydarzenie darmowe, trzeci – rejestrując się poprzez zakładkę Zaloguj się w menu głównym (prawy, górny róg). Po zarejestrowaniu się każdy użytkownik otrzymuje dostęp do swoich kursów w zakładce Moje konto.
Tak, uczestnicy wydarzeń szkoleń zamkniętych otrzymują ELEKTRONICZNY CERTYFIKAT UCZESTNICTWA po zakończeniu szkolenia.