Konferencja live 10 grudnia
Digital Finance
Formuła online

Automatyzacja i digital odważnie wkraczają do biznesu i znajdują swoje zastosowanie również w działach finansowych. Podczas konferencji eksperci -praktycy podzielą się swoim doświadczeniem w zakresie usprawniania procesów finansowych przy pomocy nowoczesnych technologii. Uczestnicy otrzymają także wskazówki, jak i kiedy wprowadzać innowacje oraz jakie są determinanty efektywnych wdrożeń.
Dla kogo:
- Przedstawiciele działów finansów, kontrolingu i FP&A
- Managerowie i specjaliści zainteresowani digitalizacją i automatyzacją procesów
Wymagania techniczne spotkania online:
- Stałe łącze internetowe
- Kamera internetowa
- Komputer lub laptop z zainstalowaną przeglądarką internetową (zalecana Google Chrome)
- Głośniki lub słuchawki do odtwarzania dźwięku

PARTNER MERYTORYCZNY
Korzyści dla uczestnika:
Przegląd dobrych praktyk nowoczesnego zarządzania procesami finansowymi
Identyfikacja procesów, które można zoptymalizować
Automatyzacja i digitalizacja procesów raportowych
Kontroling i FP&A w digitalowej rzeczywistości
Budowanie zespołu i business partnering w finansach
Automatyzacja w procesie budżetowania
Program konferencji obejmuje 1 dzień, podczas którego uczestnik pozna dobre praktyki związane z digitalizacją i automatyzacją procesów w działach finansowych.
PRELEGENCI
CFO z wieloletnim doświadczeniem międzynarodowym, przez ostatnie 18 miesięcy zarządzający zespołem finansowym sieci aptek Dr Max, wiodącego operatora na rynku aptecznym zarówno w Polsce jak i w Europe Centralnej.
Większość swojej dotychczasowej kariery spędził w sektorze handlu w strukturach grupy Tesco PLC Dołączył do organizacji w roku 1999 jako młodszy analityk finansowy, w latach 2015-2018 zajmował stanowisko Regionalnego Dyrektora Finansowego gdzie odpowiadał za całość operacji finansowych w Polsce, Czechach, Słowacji oraz na Węgrzech.
Ukończył studia na Uniwersytecie Ekonomicznym w Krakowie na kierunku Finanse i Bankowość. W 2008 r. zdobył międzynarodowe kwalifikacje zarządcze w ramach organizacji CIMA, w której aktywnie działa od lat, wspierając jej rozwój oraz członków w ramach programu mentoringowego, którego jest autorem i głównym sponsorem. W roku 2019 został nominowany do Rady stowarzyszenia CIMA gdzie reprezentuje region całej Europy.
Kieruje pionem kontrolingu oraz projektami poprawy efektywności biznesowej (Performance Management) grupy Lafarge w Polsce. Przed objęciem obecnej funkcji pracował wiele lat jako kontroler finansowy linii biznesowych, odpowiadając za kontroling finansowy, operacyjny, planowanie biznesowe. Kierował projektami z zakresu restrukturyzacji, poprawy efektywności biznesowej, jak również wdrożeniem nowych procesów i narzędzi raportowych w ramach projektu European Business Model. Przed dołączeniem do Lafarge pracował dla firmy Ernst & Young, realizując projekty audytowe dla klientów z różnych sektorów gospodarki (petrochemia, budownictwo, nieruchomości). Absolwent Szkoły Głównej Handlowej (SGH) oraz posiadacz kwalifikacji ACCA. Wierzy, że kluczem do efektywnej roli kontrolingu jest bliska współpraca z biznesem i wspieranie go w osiąganiu wyników.
Na obecnym stanowisku od października 2017. Wcześniej przez 2 lata kierował kontrolingiem w Foodcare. W latach 2007-2015 Kierownik controllingu / księgowości zarządczej w Intersnack, wcześniej specjalista księgowości zarządczej i asystent dyrektora finansowego.
Wykształcenie: Executive MBA, podyplomowo: rachunkowość i finanse, filozof
Program:
9:55 Powitanie uczestników i rozpoczęcie konferencji
10:00 Cyfrowa przyszłość finansów – nie pytaj, jak rewolucja może zmienić finanse, tylko jak finanse mogą przewodzić rewolucji
- Dlaczego cyfrowa rewolucja finansów ma takie znaczenie?
- Jak finansiści odnajdują się w „nowej normalności”?
- Jaką rolę mają finanse do odegrania w swoich firmach?
Marcin Kieszczyński, Marketing Communications Manager, ACCA Polska i Kraje Bałtyckie
10:20 Ewolucja roli kontrolingu i FP&A w świetle digitalizacji (case study)
W jaki sposób sprawna automatyzacja i digitalizacja procesów raportowych pozwala na odciążenie tych działów z pracy stricte raportowej na rzecz aktywnego wspierania biznesu i pracy ramię w ramię z działami operacyjnymi nad osiąganiem coraz to lepszych wyników
Piotr Rzepa, Performance & Controlling Director , Lafarge
11:00 Budowa i zarządzanie efektywnym zespołem
- Mapowanie umiejętności – jakich kompetencji potrzebuje Twój zespół
- Tworzenie struktury zespołu (eksperci FP&A, data scientits, etc.)
- Środowisko business partneringu w finansach
- Co jest determinantą wdrażania innowacji
Wojciech Wieroński, FCMA, CGMA
12:00 Przerwa
12:20 Automatyzacja w procesie budżetowania (case study)
- Make or buy, czyli automatyzacja we własnym zakresie czy gotowe rozwiązanie
- Cele wdrożenia – usprawnienie budżetowania przychodów i kosztów
- Etapy wdrożenia i wyzwania
- Efekty
Paweł Wolski, Dyrektor Finansowy, Ariston Thermo Polska
13:00 Rola Działu Planowania i Analiz w czasie niepewności i kryzysu
- Nowa rola FP&A: business as usual vs. szanse i zagrożenia; integracja vs. izolacja, partner biznesu vs. dział wsparcia
- Zrównoważony proces planowania: podejście zwinne (agile), tworzenie macierzy scenariuszy, stress-testing, wykorzystanie danych wewnętrznych i zewnętrznych
- Rewizja priorytetów: planowanie ciągłe, automatyzacja, digitalizacja procesów, wykorzystanie talentów vs. zadania rutynowe
Michał Szudejko, Dyrektor Działu Analiz i Planowania, TVN
13:40 Zakończenie konferencji
Zapisz się
-
Konferencja live – Digital FinanceProdukt w promocji
995,00zł695,00zł
Co obejmuje bilet?
Pełen dostęp do transmisji online 10 grudnia 2020
90-dniowy dostęp do nagrań z konferencji oraz sesji pytań z prelegentem
Udział w sesji zadawania pytań – możliwość swobodnego zadania pytań prelegentowi w trakcie trwania prelekcji oraz po jej zakończeniu w sesji Q&A
Bezpośredni kontakt z prelegentem po zakończeniu prezentacji
Nieograniczona wymiana zdań z innymi uczestnikami wydarzenia na czacie publicznym
Pakiet materiałów dodatkowych udostępnionych przez prelegenta
Elektroniczny certyfikat udziału w wydarzeniu.
Masz pytania?
Najczęściej zadawane pytania
Można skorzystać z ogólnej oferty szkoleń zamkniętych, które oferujemy (publikujemy je na stronie Szkolenia zamknięte) lub zdecydować się na inny, dowolny temat szkolenia, które przygotujemy.
– czas trwania szkolenia,
– poziom jego zaawansowania,
– język w jakim miałoby się odbyć,
– specyfika szkolenia, tzn. czy ma obejmować informacje ogólne czy też ma bazować na konkretnych case study, ćwiczeniach dostosowanych do specyfiki pracy osób biorących udział w szkoleniu.