Spotkanie praktyków live 19 maja

Digital CX & Customer Care

Formuła online

Ostatni rok był wyzwaniem dla wielu firm pod kątem transformacji cyfrowej. Dostosowanie się do pandemicznej rzeczywistości, przeniesienie interakcji z klientami i pracownikami do wirtualnej przestrzeni oraz zapewnienie wysokiej satysfakcji z obsługi zdalnej to kluczowe obszary digitalowej adaptacji. Komu się udało?

Zapraszamy na wirtualne spotkanie praktyków, które będzie okazją do wymiany doświadczeń i dobrych praktyk z zakresu cyfrowego customer experience. Przyjrzymy się zmieniającym się oczekiwaniom klientów, trendom i wyzwaniom świata digital CX, którego znaczenie jeszcze nigdy nie było tak krytyczne dla konkurencyjności biznesu.

Dla kogo:

Przedstawicieli działów obsługi klienta & customer care, customer experience, osób odpowiedzialnych za badania satysfakcji i NPS

Wymagania techniczne spotkania online:

  • Stałe łącze internetowe
  • Kamera internetowa
  • Komputer lub laptop z zainstalowaną przeglądarką internetową (zalecana Google Chrome)
  • Głośniki lub słuchawki do odtwarzania dźwięku

Partner wydarzenia:

PRELEGENCI

Artur Kryzan
Artur Kryzan
Kierownik ds. ONE.CRM oraz Customer Experience, Volkswagen
Mateusz Janiec
Mateusz Janiec
Customer & Employee Experience Director, Billennium
Izabela Kosicka
Izabela Kosicka
TCC (True Customer Centricity) Project Manager, CX Champion Poland, Euler Hermes
Bartek Stachewicz
Bartek Stachewicz
Kierownik ds. Realizacji Inicjatyw Klienckich, Play
Aleksandra Naborczyk
Aleksandra Naborczyk
CX & Marketing Manager, Billennium
Michał Dubno
Michał Dubno
Customer Experience Executive, LUX MED
Paweł Jarecki
Paweł Jarecki
Paweł Jarecki Dyrektor ds. Satysfakcji Klienta, Kross
Małgorzata Kamińska
Małgorzata Kamińska
Dyrektor Departamentu Transformacji i Rozwoju Doświadczeń Klienta, Rzecznik Klienta BNP Paribas Bank Polska

Korzyści dla uczestnika:

hook, ok, check Voice of customer – jak słuchamy głosu klientów i wykorzystujemy w strategii CX

hook, ok, check Obsługa klienta jako pierwszy touch point

hook, ok, check Projektowanie doświadczeń klientów w online

hook, ok, check Cyfrowa obsługa klientów B2B – nasze czynniki sukcesu

hook, ok, check Analityka w cyfrowym świecie Customer Care

hook, ok, check Customer service w social mediach – dobre praktyki

hook, ok, check E-commerce dla opornych


Program konferencji obejmuje 1 dzień, podczas którego uczestnik pozna dobre praktyki związane z trendami digital customer experience & customer care.

Program:

9:55 Powitanie uczestników i rozpoczęcie spotkania

10:00 Projektowanie doświadczeń klientów w online (case study)

  • Czym dla nas są doświadczenia naszych cyfrowych klientów i jak je tworzymy
  • Obsługa klienta jako pierwszy touchpoint

Michał Dubno, Customer Experience Executive, Lux Med

10:40 Analityka w cyfrowym świecie Customer Care (case study)

  • Strategia danych – jak efektywnie zbierać dane z różnych kanałów digital, by mieć jak najpełniejszy obraz potrzeb Klienta
  • Data insights – czyli co chcemy zmienić
  • Projektowanie doświadczeń klientów, bazujących na danych  

Małgorzata Kamińska, Dyrektor Departamentu Transformacji i Rozwoju Doświadczeń Klienta, Rzecznik Klienta BNP Paribas Bank Polska

11:20 Digital CX teraz i za 5 lat

Maciej Krajewski, Senior Consultant, Alfavox

12:00 Strategia głosu klienta w cyfrowej przestrzeni – jak go dobrze usłyszeć i przekuć na wdrożenia (case study na przykładzie aplikacji Play24)

  • Jak zbierać potrzeby i oczekiwania klientów w aplikacji mobilnej?
  • Jak pracować z głosem klientów, aby wdrożyć realne zmiany?
  • Voice of Customer w naszej codziennej pracy

Bartek Stachewicz, Kierownik ds. Realizacji Inicjatyw Klienckich, Play

12:40 Przerwa

12:50 E-commerce dla najoporniejszych. Jak branża samochodowa przeszła przyspieszony kurs digitalizacji.

Artur Kryzan, Kierownik ds. ONE.CRM oraz Customer Experience, Volkswagen

13:30 Firma zorientowana na klienta? To nie przypadek, że firmy, które stawiają na wysoką jakość obsługi klienta również dobrze traktują swoich pracowników.

  • Employee Experience – inwestowanie w doświadczenia pracowników to coś więcej, niż tylko budowanie ich zadowolenia – to także poprawa jakości obsługi i doświadczeń klientów (CX) w każdym aspekcie
  • Automatyzacja/robotyzacja oraz machine learning, czyli jak nowoczesne technologie wspierają efektywne CX – cyfrowa obsługa klientów B2B (case study)
  • 8 nieodzownych i sprawdzonych elementów transformacji i kultury cyfrowej, by budować digital CX

Izabela Kosicka, TCC (True Customer Centricity) Project Manager, CX Champion Poland, Euler Hermes

14:10 Customer service w social mediach – dobre praktyki (case study)

  • SM w strategii omnichannel – czym wyróżniają się serwisy społecznościowe
  • Lessons learned – dobre praktyki budowania relacji z klientami

Paweł Jarecki Dyrektor ds. Satysfakcji Klienta, Kross

14:50 Cyfrowa obsługa klientów B2B – nasze czynniki sukcesu (case study)

Aleksandra Naborczyk, CX & Marketing Manager, Billennium
Mateusz Janiec, Customer & Employee Experience Director, Billennium

15:30 Zakończenie konferencji

Zapisz się

Co obejmuje bilet?

Pełen dostęp do transmisji online 19 maja 2021

90-dniowy dostęp do nagrań z konferencji oraz sesji pytań z prelegentami

Udział w sesji zadawania pytań – możliwość swobodnego zadania pytań prelegentom w trakcie trwania prelekcji oraz po jej zakończeniu w sesji Q&A

Bezpośredni kontakt z prelegentami po zakończeniu prezentacji

Nieograniczona wymiana zdań z innymi uczestnikami wydarzenia na czacie publicznym

Pakiet materiałów dodatkowych udostępnionych przez prelegentów

Elektroniczny certyfikat udziału w wydarzeniu.

Masz pytania?

Marta Pawlikowska

Project Director
880-124-108

m.pawlikowska@trioconferences.pl

Najczęściej zadawane pytania

Szkolenia zamknięte organizujemy dla Twojej firmy lub Twojego zespołu na indywidualne zamówienie. Dokładnie dostosowujemy szkolenie do potrzeb klienta i przeprowadzamy je w dogodnym dla klienta momencie.
Można skorzystać z ogólnej oferty szkoleń zamkniętych, które oferujemy (publikujemy je na stronie Szkolenia zamknięte) lub zdecydować się na inny, dowolny temat szkolenia, które przygotujemy.
Szkolenia zamknięte mogą odbyć się stacjonarnie (w siedzibie klienta lub innej dogodnej lokalizacji) albo online (na platformie szkoleniowej Trio Conferences lub z wykorzystaniem rozwiązania technologicznego klienta).
Wydarzenia odbywają się na PLATFORMIE SZKOLENIOWEJ Trio Conferences dostępnej pod adresem www.online.trioconferences.pl
Szkolenia zamknięte są wyceniane indywidualnie – zostaw nam swoje dane w formularzu kontaktowym, abyśmy mogli je dla Ciebie wycenić.
Na cenę szkolenia ma wpływ kilka czynników, m.in.:
– czas trwania szkolenia,
– poziom jego zaawansowania,
– język w jakim miałoby się odbyć,
– specyfika szkolenia, tzn. czy ma obejmować informacje ogólne czy też ma bazować na konkretnych case study, ćwiczeniach dostosowanych do specyfiki pracy osób biorących udział w szkoleniu.
Platforma szkoleniowa dostępna jest z poziomu przeglądarki internetowej – nie wymaga instalowania żadnego specjalistycznego oprogramowania.
Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą korzystać ze strefy darmowej, w której publikujemy nagrania bezpłatnych webinariów i prelekcji.
Możesz zarejestrować się na trzy sposoby. Pierwsze – kupując dostęp do wydarzenia, drugi – zgłaszając się na wydarzenie darmowe, trzeci – rejestrując się poprzez zakładkę Zaloguj się w menu głównym (prawy, górny róg). Po zarejestrowaniu się każdy użytkownik otrzymuje dostęp do swoich kursów w zakładce Moje konto.
Tak, uczestnicy wydarzeń szkoleń zamkniętych otrzymują ELEKTRONICZNY CERTYFIKAT UCZESTNICTWA po zakończeniu szkolenia.