Szkolenie zamknięte

Design Thinking w HR

Formuła online

Szkolenie przeznaczone jest dla pracowników HR – specjalistów, menedżerów, rekruterów i biznes partnerów – wszystkich, którym zależy na tworzeniu skutecznych i efektywnych rozwiązań, które będą odpowiadały na prawdziwe problemy kandydatów i pracowników.

Podczas szkolenia uczestnicy, będą mogli sami przejść przez skróconą formę warsztatu projektowego zgodnie z metodologią Design Thinking, aby na własnej skórze doświadczyć, jakie korzyści przynosi taka praca.

Szkolenie jest przygotowane jako pigułka wiedzy, niezbędna dla każdego specjalisty HR, który chce poprawić efektywność swojej pracy i wdrażanych rozwiązań czy narzędzi. Będziemy wykorzystywać różnorodne metody pracy warsztatowej dyskusje, nowoczesne narzędzia online, praca nad konkretnymi przypadkami.

Szkolenie przeznaczone dla:

  • Specjalistów HR i EB
  • Rekruterów
  • HR Business Partnerów
  • Menedżerów HR

Dla kogo:

  1. Generalistów HR (HR Dyrektorzy, HR Menedżerowie, HR Biznes Partnerzy), którzy nie zajmowali się szczegółowo zagadnieniami z obszaru Compensation & Benefits, a którzy chcieliby zapoznać się z pełnym spektrum procesów C&B lub odświeżyć tę wiedzę
  2. Generalistów HR, którzy chcieliby przygotować się do przeglądu procesów C&B w swojej organizacji
  3. Menedżerów, którzy podejmują decyzje dotyczące premiowania pracowników

Wymagania techniczne spotkania praktyków online

  • Komputer lub laptop z zainstalowaną przeglądarką internetową (zalecana Google Chrome)
  • Głośniki lub słuchawki do odtwarzania dźwięku

Program obejmuje:

hook, ok, check Proces design thinking w praktyce

hook, ok, check Empatia w design thinking

hook, ok, check Różne formy zbierania insightów

hook, ok, check Mapa empatii i proces jej tworzenia

hook, ok, check Wywiad pogłębiony w praktyce

hook, ok, check Definiowanie problemu i generowanie pomysłów

hook, ok, check Prototypowanie i testowanie w HR


Program spotkania obejmuje 1 dzień szkoleniowy (6h). Szkolenie prowadzone jest w formie interaktywnego warsztatu, w którym uczestnicy biorą aktywny udział w ćwiczeniach i zadaniach przygotowanych przez prowadzącego. Każdy uczestnik kończy szkolenie z przygotowanym konkretnym planem działań do wdrożenia oraz specjalnym zestawem technik i narzędzi.

Dobre praktyki

Prezentacja praktycznych i łatwych do wdrożenia zasad, które usprawnią pracę Twojego zespołu.

Część praktyczna

Szkolenie prowadzone jest w formie interaktywnego warsztatu, w którym uczestnicy biorą aktywny udział w ćwiczeniach i zadaniach przygotowanych przez prowadzącego.

Sesja pytań i odpowiedzi

Czas przeznaczony na zadanie wszystkich nurtujących pytań oraz swobodną wymianę opinii pomiędzy prowadzącym, a praktykami biorącymi udział w spotkaniu

Prowadzący: Jarosław Jarzębowski

HR Business Partner w sieci aptek Dr. Max. Pasjonat HR, rozwoju i innowacji. W swojej codziennej pracy łączy najnowszą wiedzę z zakresu zarządzania i rozwoju z cyfrowymi narzędziami, dostępnymi dla każdego. Specjalizuje się we wdrażaniu nowych rozwiązań i rozwoju zespołów. Od 2016 roku związany z drugą największą siecią aptek w Polsce, gdzie odpowiadał m.in. za rozwój menedżerski na różnych szczeblach, zespół trenerów terenowych, wdrażanie nowych projektów w zakresie miękkiego HR oraz zarządzanie zdalnym zespołem rekruterów. Jest absolwentem Uniwersytetu Medycznego oraz Ekonomicznego, prowadzi zajęcia na studiach podyplomowych na UE w Poznaniu

Harmonogram:

8:55 Powitanie uczestników i rozpoczęcie szkolenia

8:30 Wstęp do Design Thinking

  • Proces design thinking
  • Dlaczego to działa?
  • Kiedy stosować DT?

10:00 Empatia w Design Thinking

  • Różne formy zbierania insightów
  • Wywiad pogłębiony – jak prowadzić?
  • Praca praktyczna

11:30 Przerwa

11:45 Definiowanie problemu i generowanie pomysłów

  • Czym jest i jak stworzyć mapę empatii?
  • Jak skutecznie generować pomysły?
  • Praca praktyczna

13:15 Przerwa

13:45 Prototypowanie i testowanie

  • Czym są prototypowanie i testowanie?
  • Formy prototypów
  • Jak prototypować i testować w HR?

14:45 Podsumowanie szkolenia i dyskusja

15:15 Zakończenie szkolenia

Formularz zgłoszeniowy

Jeśli chcesz wziąć udział w tym warsztacie albo chciałbyś zgłosić na warsztat swoich pracowników, zostaw nam swoje dane.

Zgoda marketingowa:

 

FAQ

1. Gdzie odbywają się wydarzenia organizowane online?

Wydarzenia odbywają się na PLATFORMIE SZKOLENIOWEJ dostępnej pod adresem www.online.trioconferences.pl

2. Jakich programów potrzebuję, aby korzystać z platformy szkoleniowej?

Platforma szkoleniowa dostępna jest z poziomu przeglądarki internetowej – nie wymaga instalowania specjalistycznego oprogramowania.

3. Jak otrzymam dostęp do platformy?

Wystarczy zarejestrować się dokonując zakupu wydarzenia.

4. Jak rozpoczyna się wydarzenie online?

W dniu wydarzenia należy ZALOGOWAĆ SIĘ DO PLATFORMY o określonej w harmonogramie godzinie, o której prelegenci będą wygłaszać swoje prelekcje zgodnie z agendą zadeklarowaną przez organizatora.

5. Czy można zadawać pytania prelegentem?

Po każdej prelekcji odbędzie się SESJA PYTAŃ, w trakcie której uczestnicy będą mieli możliwości zadania pytań prelegentowi.

7. Czy uczestnicy wydarzenia będą mogli rozmawiać ze sobą?

Tak. W trakcie prelekcji można będzie WYMIENIAĆ SIĘ OPINIAMI Z INNYMI UCZESTNIKAMI wydarzenia na dedykowanym czacie publicznym. Będzie możliwość rozmowy pomiędzy poszczególnymi uczestnikami wydarzenia na czacie prywatnym.

8. Czy otrzymam certyfikat uczestnictwa w wydarzeniu?

Tak. Wydarzenie zakończy się przesłaniem ELEKTRONICZNYCH CERTYFIKATÓW UCZESTNICTWA.

Chcesz przeszkolić swoich pracowników z innego tematu? Szukasz doświadczonej firmy, która skroi szkolenie na miarę aktualnych potrzeb Twojej firmy?

Trio Conferences od lat specjalizuje się w organizacji wydarzeń na zamówienie klienta.

Masz pytania?

Marta Pawlikowska

Project Director
880-124-108

m.pawlikowska@trioconferences.pl