Szkolenie zamkni─Öte

Data-driven digital marketing

Formu┼éa online lub stacjonarnie ÔÇô Ty decydujesz!

Olbrzymi wzrost popularno┼Ťci internetu pozwoli┼é reklamie digitalowej na dynamiczne zwi─Ökszanie swojego znaczenia.

Internet jest tym medium, w kt├│rym rozs─ůdne wykorzystanie wiedzy o u┼╝ytkowniku mo┼╝e przynie┼Ť─ç olbrzymi skok efektywno┼Ťci dzia┼éa┼ä marketingowych. Z tego powodu oparcie marketingu o podej┼Ťcie data-driven jest w internecie szczeg├│lnie op┼éacalne. Dlatego te┼╝ rynek programmatic, kt├│rego sednem jest oparcie dzia┼éa┼ä o dane, ro┼Ťnie w tempie kilkudziesi─Öciu procent rocznie.

Jednocze┼Ťnie – programmatic nie jest ┼éatwy. Mnogo┼Ť─ç sposob├│w zdobywania danych, przekszta┼écania ich w informacje o u┼╝ytkowniku, efektywne wykorzystanie tych informacji – sprawia, ┼╝e wiele podmiot├│w nie jest w stanie w ca┼éo┼Ťci wykorzysta─ç potencja┼éu tkwi─ůcego w danych, do kt├│rych maj─ů dost─Öp.

Szkolenie pozwoli użytkownikom na zrozumienie jak działa rynek data-driven digital marketingu.

Dla kogo:

  1. Specjali┼Ťci ds. digital marketingu oraz marketingu

Korzy┼Ťci ze szkolenia:

hook, ok, check Poznasz działanie rynku programmatic

hook, ok, check Zrozumiesz sens działania Data Management Platform

hook, ok, checkNauczysz si─Ö okre┼Ťla─ç mierzalne cele kampanii digital oraz mierzy─ç ich efektowno┼Ť─ç

hook, ok, check Poznasz najskuteczniejsze sposoby u┼╝ycia danych w kampaniach digital


Program spotkania obejmuje 1 dzie┼ä szkoleniowy, podczas kt├│rego uczestnik otrzyma komplet wiedzy i mo┼╝liwo┼Ť─ç jej praktycznego prze─çwiczenia, aby samodzielnie planowa─ç i mierzy─ç kampanie cyfrowe.

Prowadz─ůcy

Wykwalifikowany trener z 20-letnim do┼Ťwiadczeniem w tworzeniu rozwi─ůza┼ä analitycznych

Kierowa┼é pionami analitycznymi w takich firmach jak dom mediowy OMD, Telewizja Polsat, Grupa Netsprint czy iTaxi. Odpowiada┼é za tworzenie i optymalizacj─Ö algorytm├│w opartych na danych. Absolwent kierunku Metody Ilo┼Ťciowe i Systemy Informacyjne w Szkole G┼é├│wnej Handlowej.

Harmonogram:

9:25 Powitanie uczestnik├│w i rozpocz─Öcie warsztatu

9:30 Digital versus tradycyjne media. Jak wykorzysta─ç podej┼Ťcie user-centric, kt├│re jest niemo┼╝liwe w tradycyjnych mediach?

10:00 Działanie rynku programmatic

10:45 Przerwa na kaw─Ö

11:00 Data Management Platform (DMP) – podstawa wykorzystania danych o u┼╝ytkowniku w dzia┼éaniach digital

11: 45 Rodzaje danych i modele ich u┼╝ycia. ┼ü─ůczenie danych z r├│┼╝nych ┼║r├│de┼é

12:15 Aspekty prawne wykorzystania danych w kampaniach digital

12:45 Przerwa na lunch

13:30 Kanały komunikacji digital

14:00 Kontrola efektywno┼Ťci kampanii digital. Wska┼║niki, modele rozlicze┼ä, narz─Ödzia.

14:30 Modele atrybucji

15:00 Trendy w rozwoju rynku digital

15:30 Bariery w stosowaniu podej┼Ťcia data-driven w marketingu digital.

16:00 Zakończenie warsztatu

Chcesz przeszkoli─ç swoich pracownik├│w z innego tematu? Szukasz do┼Ťwiadczonej firmy, kt├│ra skroi szkolenie na miar─Ö aktualnych potrzeb Twojej firmy?

Trio Conferences od lat specjalizuje się w organizacji wydarzeń na zamówienie klienta.

Formularz zgłoszeniowy

Je┼Ťli chcesz wzi─ů─ç udzia┼é w tym warsztacie albo chcia┼éby┼Ť zg┼éosi─ç na warsztat swoich pracownik├│w, zostaw nam swoje dane.

Zgoda marketingowa

Administratorem danych osobowych jest Trio Conferences sp├│┼éka z ograniczon─ů odpowiedzialno┼Ťci─ů sp. k. z siedzib─ů w Warszawie (00-739) przy ul. St─Öpi┼äskiej 9. Pani/Pana dane b─Öd─ů przetwarzane w celu wykonania zam├│wionej us┼éugi w postaci obs┼éugi wiadomo┼Ťci i udzielenia odpowiedzi na wynikaj─ůce z niej pytania oraz kierowania tre┼Ťci marketingowych w formie newslettera. Wi─Öcej informacji na temat przetwarzania danych osobowych znajduje si─Ö w Polityka prywatno┼Ťci (https://online.trioconferences.pl/polityka-prywatnosci/ ) Masz prawo w dowolnym momencie wycofa─ç zgod─Ö, przesy┼éaj─ůc informacj─Ö na adres e-mail: kontakt@trioconferences.pl. Wycofanie zgody nie wp┼éywa na zgodno┼Ť─ç z prawem przetwarzania danych osobowych dokonanego przed wycofaniem tej zgody.

Masz pytania?

Marta Pawlikowska

Project Director
880-124-108

m.pawlikowska@trioconferences.pl

Najcz─Ö┼Ťciej zadawane pytania