Szkolenie otwarte 11 lutego

Data-driven digital marketing

Formuła online

Olbrzymi wzrost popularności internetu pozwolił reklamie digitalowej na dynamiczne zwiększanie swojego znaczenia.

Internet jest tym medium, w którym rozsądne wykorzystanie wiedzy o użytkowniku może przynieść olbrzymi skok efektywności działań marketingowych. Z tego powodu oparcie marketingu o podejście data-driven jest w internecie szczególnie opłacalne. Dlatego też rynek programmatic, którego sednem jest oparcie działań o dane, rośnie w tempie kilkudziesięciu procent rocznie.

Jednocześnie – programmatic nie jest łatwy. Mnogość sposobów zdobywania danych, przekształcania ich w informacje o użytkowniku, efektywne wykorzystanie tych informacji – sprawia, że wiele podmiotów nie jest w stanie w całości wykorzystać potencjału tkwiącego w danych, do których mają dostęp.

Szkolenie pozwoli użytkownikom na zrozumienie jak działa rynek data-driven digital marketingu.

Dla kogo:

  1. Specjaliści ds. digital marketingu oraz marketingu

Wymagania techniczne spotkania online:

  • Stałe łącze internetowe
  • Komputer lub laptop z zainstalowaną przeglądarką internetową (zalecana Google Chrome)
  • Głośniki lub słuchawki do odtwarzania dźwięku

Korzyści ze szkolenia:

hook, ok, check Poznasz działanie rynku programmatic

hook, ok, check Zrozumiesz sens działania Data Management Platform

hook, ok, checkNauczysz się określać mierzalne cele kampanii digital oraz mierzyć ich efektowność

hook, ok, check Poznasz najskuteczniejsze sposoby użycia danych w kampaniach digital


Program spotkania obejmuje 1 dzień szkoleniowy, podczas którego uczestnik otrzyma komplet wiedzy i możliwość jej praktycznego przećwiczenia, aby samodzielnie planować i mierzyć kampanie cyfrowe.

PROWADZĄCY: TOMASZ BRZEZIŃSKI

Wykwalifikowany trener z 20-letnim doświadczeniem w tworzeniu rozwiązań analitycznych

Kierował pionami analitycznymi w takich firmach jak dom mediowy OMD, Telewizja Polsat, Grupa Netsprint czy iTaxi. Odpowiadał za tworzenie i optymalizację algorytmów opartych na danych. Absolwent kierunku Metody Ilościowe i Systemy Informacyjne w Szkole Głównej Handlowej.

Harmonogram:

9:25 Powitanie uczestników i rozpoczęcie warsztatu

9:30 Digital versus tradycyjne media. Jak wykorzystać podejście user-centric, które jest niemożliwe w tradycyjnych mediach?

  • Porównanie modelu zakupu tradycyjnych mediów i digitalu
  • Implikacje strategiczne

10:00 Działanie rynku programmatic

  • Trendy w rozwoju rynku  programatycznego
  • Organizacja rynku programmatic
  • Platformy rynku programmatic (SSP, DSM, DMP)
  • Modele zakupów programmatic
  • Mechanika działania rynku RTB
  • Rola cookie

10:45 Przerwa na kawę

11:00 Data Management Platform (DMP) – podstawa wykorzystania danych o użytkowniku w działaniach digital

  • Funkcje DMP
  • First-, second- i third-party data
  • Metody zbierania danych do DMP
  • Integracja CRM i DMP
  • DMP vs CDP
  • Private DMP

11: 45 Rodzaje danych i modele ich użycia. Łączenie danych z różnych źródeł

  • Segmentacja
  • Look-alike
  • Dane lokalizacyjne
  • Multichannel

12:15 Aspekty prawne wykorzystania danych w kampaniach digital

12:45 Przerwa na lunch

13:30 Kanały komunikacji digital

  • Display
  • Content marketing
  • Marketing automation
  • Email marketing
  • Reklama w aplikacjach
  • Wideo
  • Remarketing

14:00 Kontrola efektywności kampanii digital. Wskaźniki, modele rozliczeń, narzędzia.

  • Podstawowe wskaźniki efektywności
  • Modele rozliczeń kampanii
  • Google Analytics, Nielsen DAR itp.

14:30 Modele atrybucji

15:00 Trendy w rozwoju rynku digital

15:30 Bariery w stosowaniu podejścia data-driven w marketingu digital.

16:00 Zakończenie warsztatu

Zapisz się

Co obejmuje bilet?

Pełen dostęp do transmisji online 11 lutego 2020

90-dniowy dostęp do nagrania z warsztatu oraz sesji pytań z prelegentem

Udział w sesji zadawania pytań – możliwość swobodnego zadania pytań prelegentowi w trakcie trwania prelekcji oraz po jej zakończeniu w sesji Q&A

Bezpośredni kontakt z prelegentem po zakończeniu prezentacji

Nieograniczona wymiana zdań z innymi uczestnikami wydarzenia na czacie publicznym

Pakiet materiałów dodatkowych udostępnionych przez prelegenta

Elektroniczny certyfikat udziału w wydarzeniu.

Chcesz przeszkolić swoich pracowników z innego tematu? Szukasz doświadczonej firmy, która skroi szkolenie na miarę aktualnych potrzeb Twojej firmy?

Trio Conferences od lat specjalizuje się w organizacji wydarzeń na zamówienie klienta.

Masz pytania?

Marta Pawlikowska

Project Director
880-124-108

m.pawlikowska@trioconferences.pl

Najczęściej zadawane pytania

Szkolenia zamknięte organizujemy dla Twojej firmy lub Twojego zespołu na indywidualne zamówienie. Dokładnie dostosowujemy szkolenie do potrzeb klienta i przeprowadzamy je w dogodnym dla klienta momencie.
Można skorzystać z ogólnej oferty szkoleń zamkniętych, które oferujemy (publikujemy je na stronie Szkolenia zamknięte) lub zdecydować się na inny, dowolny temat szkolenia, które przygotujemy.
Szkolenia zamknięte mogą odbyć się stacjonarnie (w siedzibie klienta lub innej dogodnej lokalizacji) albo online (na platformie szkoleniowej Trio Conferences lub z wykorzystaniem rozwiązania technologicznego klienta).
Wydarzenia odbywają się na PLATFORMIE SZKOLENIOWEJ Trio Conferences dostępnej pod adresem www.online.trioconferences.pl
Szkolenia zamknięte są wyceniane indywidualnie – zostaw nam swoje dane w formularzu kontaktowym, abyśmy mogli je dla Ciebie wycenić.
Na cenę szkolenia ma wpływ kilka czynników, m.in.:
– czas trwania szkolenia,
– poziom jego zaawansowania,
– język w jakim miałoby się odbyć,
– specyfika szkolenia, tzn. czy ma obejmować informacje ogólne czy też ma bazować na konkretnych case study, ćwiczeniach dostosowanych do specyfiki pracy osób biorących udział w szkoleniu.
Platforma szkoleniowa dostępna jest z poziomu przeglądarki internetowej – nie wymaga instalowania żadnego specjalistycznego oprogramowania.
Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą korzystać ze strefy darmowej, w której publikujemy nagrania bezpłatnych webinariów i prelekcji.
Możesz zarejestrować się na trzy sposoby. Pierwsze – kupując dostęp do wydarzenia, drugi – zgłaszając się na wydarzenie darmowe, trzeci – rejestrując się poprzez zakładkę Zaloguj się w menu głównym (prawy, górny róg). Po zarejestrowaniu się każdy użytkownik otrzymuje dostęp do swoich kursów w zakładce Moje konto.
Tak, uczestnicy wydarzeń szkoleń zamkniętych otrzymują ELEKTRONICZNY CERTYFIKAT UCZESTNICTWA po zakończeniu szkolenia.