Szkolenie otwarte 11 lutego
Data-driven digital marketing
Formuła online

Olbrzymi wzrost popularności internetu pozwolił reklamie digitalowej na dynamiczne zwiększanie swojego znaczenia.
Internet jest tym medium, w którym rozsądne wykorzystanie wiedzy o użytkowniku może przynieść olbrzymi skok efektywności działań marketingowych. Z tego powodu oparcie marketingu o podejście data-driven jest w internecie szczególnie opłacalne. Dlatego też rynek programmatic, którego sednem jest oparcie działań o dane, rośnie w tempie kilkudziesięciu procent rocznie.
Jednocześnie – programmatic nie jest łatwy. Mnogość sposobów zdobywania danych, przekształcania ich w informacje o użytkowniku, efektywne wykorzystanie tych informacji – sprawia, że wiele podmiotów nie jest w stanie w całości wykorzystać potencjału tkwiącego w danych, do których mają dostęp.
Szkolenie pozwoli użytkownikom na zrozumienie jak działa rynek data-driven digital marketingu.
Dla kogo:
- Specjaliści ds. digital marketingu oraz marketingu
Wymagania techniczne spotkania online:
- Stałe łącze internetowe
- Komputer lub laptop z zainstalowaną przeglądarką internetową (zalecana Google Chrome)
- Głośniki lub słuchawki do odtwarzania dźwięku
Korzyści ze szkolenia:
Poznasz działanie rynku programmatic
Zrozumiesz sens działania Data Management Platform
Nauczysz się określać mierzalne cele kampanii digital oraz mierzyć ich efektowność
Poznasz najskuteczniejsze sposoby użycia danych w kampaniach digital
Program spotkania obejmuje 1 dzień szkoleniowy, podczas którego uczestnik otrzyma komplet wiedzy i możliwość jej praktycznego przećwiczenia, aby samodzielnie planować i mierzyć kampanie cyfrowe.

PROWADZĄCY: TOMASZ BRZEZIŃSKI
Wykwalifikowany trener z 20-letnim doświadczeniem w tworzeniu rozwiązań analitycznych
Kierował pionami analitycznymi w takich firmach jak dom mediowy OMD, Telewizja Polsat, Grupa Netsprint czy iTaxi. Odpowiadał za tworzenie i optymalizację algorytmów opartych na danych. Absolwent kierunku Metody Ilościowe i Systemy Informacyjne w Szkole Głównej Handlowej.
Harmonogram:
9:25 Powitanie uczestników i rozpoczęcie warsztatu
9:30 Digital versus tradycyjne media. Jak wykorzystać podejście user-centric, które jest niemożliwe w tradycyjnych mediach?
- Porównanie modelu zakupu tradycyjnych mediów i digitalu
- Implikacje strategiczne
10:00 Działanie rynku programmatic
- Trendy w rozwoju rynku programatycznego
- Organizacja rynku programmatic
- Platformy rynku programmatic (SSP, DSM, DMP)
- Modele zakupów programmatic
- Mechanika działania rynku RTB
- Rola cookie
10:45 Przerwa na kawę
11:00 Data Management Platform (DMP) – podstawa wykorzystania danych o użytkowniku w działaniach digital
- Funkcje DMP
- First-, second- i third-party data
- Metody zbierania danych do DMP
- Integracja CRM i DMP
- DMP vs CDP
- Private DMP
11: 45 Rodzaje danych i modele ich użycia. Łączenie danych z różnych źródeł
- Segmentacja
- Look-alike
- Dane lokalizacyjne
- Multichannel
12:15 Aspekty prawne wykorzystania danych w kampaniach digital
12:45 Przerwa na lunch
13:30 Kanały komunikacji digital
- Display
- Content marketing
- Marketing automation
- Email marketing
- Reklama w aplikacjach
- Wideo
- Remarketing
14:00 Kontrola efektywności kampanii digital. Wskaźniki, modele rozliczeń, narzędzia.
- Podstawowe wskaźniki efektywności
- Modele rozliczeń kampanii
- Google Analytics, Nielsen DAR itp.
14:30 Modele atrybucji
15:00 Trendy w rozwoju rynku digital
15:30 Bariery w stosowaniu podejścia data-driven w marketingu digital.
16:00 Zakończenie warsztatu
Zapisz się
-
Szkolenie otwarte – Data-driven digital marketingProdukt w promocji
995,00zł695,00zł
Co obejmuje bilet?
Pełen dostęp do transmisji online 11 lutego 2020
90-dniowy dostęp do nagrania z warsztatu oraz sesji pytań z prelegentem
Udział w sesji zadawania pytań – możliwość swobodnego zadania pytań prelegentowi w trakcie trwania prelekcji oraz po jej zakończeniu w sesji Q&A
Bezpośredni kontakt z prelegentem po zakończeniu prezentacji
Nieograniczona wymiana zdań z innymi uczestnikami wydarzenia na czacie publicznym
Pakiet materiałów dodatkowych udostępnionych przez prelegenta
Elektroniczny certyfikat udziału w wydarzeniu.
Masz pytania?
Najczęściej zadawane pytania
Można skorzystać z ogólnej oferty szkoleń zamkniętych, które oferujemy (publikujemy je na stronie Szkolenia zamknięte) lub zdecydować się na inny, dowolny temat szkolenia, które przygotujemy.
– czas trwania szkolenia,
– poziom jego zaawansowania,
– język w jakim miałoby się odbyć,
– specyfika szkolenia, tzn. czy ma obejmować informacje ogólne czy też ma bazować na konkretnych case study, ćwiczeniach dostosowanych do specyfiki pracy osób biorących udział w szkoleniu.