Szkolenie otwarte 11 lutego

Data-driven digital marketing

Formu艂a online

Olbrzymi wzrost popularno艣ci internetu pozwoli艂 reklamie digitalowej na dynamiczne zwi臋kszanie swojego znaczenia.

Internet jest tym medium, w kt贸rym rozs膮dne wykorzystanie wiedzy o u偶ytkowniku mo偶e przynie艣膰 olbrzymi skok efektywno艣ci dzia艂a艅 marketingowych. Z tego powodu oparcie marketingu o podej艣cie data-driven jest w internecie szczeg贸lnie op艂acalne. Dlatego te偶 rynek programmatic, kt贸rego sednem jest oparcie dzia艂a艅 o dane, ro艣nie w tempie kilkudziesi臋ciu procent rocznie.

Jednocze艣nie – programmatic nie jest 艂atwy. Mnogo艣膰 sposob贸w zdobywania danych, przekszta艂cania ich w informacje o u偶ytkowniku, efektywne wykorzystanie tych informacji – sprawia, 偶e wiele podmiot贸w nie jest w stanie w ca艂o艣ci wykorzysta膰 potencja艂u tkwi膮cego w danych, do kt贸rych maj膮 dost臋p.

Szkolenie pozwoli u偶ytkownikom na zrozumienie jak dzia艂a rynek data-driven digital marketingu.

Dla kogo:

  1. Specjali艣ci ds. digital marketingu oraz marketingu

Wymagania techniczne spotkania online:

  • Sta艂e 艂膮cze internetowe
  • Komputer lub laptop z zainstalowan膮 przegl膮dark膮 internetow膮 (zalecana Google Chrome)
  • G艂o艣niki lub s艂uchawki do odtwarzania d藕wi臋ku

Korzy艣ci ze szkolenia:

hook, ok, check Poznasz dzia艂anie rynku programmatic

hook, ok, check Zrozumiesz sens dzia艂ania Data Management Platform

hook, ok, checkNauczysz si臋 okre艣la膰 mierzalne cele kampanii digital oraz mierzy膰 ich efektowno艣膰

hook, ok, check Poznasz najskuteczniejsze sposoby u偶ycia danych w kampaniach digital


Program spotkania obejmuje 1 dzie艅 szkoleniowy, podczas kt贸rego uczestnik otrzyma komplet wiedzy i mo偶liwo艣膰 jej praktycznego prze膰wiczenia, aby samodzielnie planowa膰 i mierzy膰 kampanie cyfrowe.

PROWADZ膭CY: TOMASZ BRZEZI艃SKI

Wykwalifikowany trener z 20-letnim do艣wiadczeniem w tworzeniu rozwi膮za艅 analitycznych

Kierowa艂 pionami analitycznymi w takich firmach jak dom mediowy OMD, Telewizja Polsat, Grupa Netsprint czy iTaxi. Odpowiada艂 za tworzenie i optymalizacj臋 algorytm贸w opartych na danych. Absolwent kierunku Metody Ilo艣ciowe i Systemy Informacyjne w Szkole G艂贸wnej Handlowej.

Harmonogram:

9:25 Powitanie uczestnik贸w i rozpocz臋cie warsztatu

9:30 Digital versus tradycyjne media. Jak wykorzysta膰 podej艣cie user-centric, kt贸re jest niemo偶liwe w tradycyjnych mediach?

  • Por贸wnanie modelu zakupu tradycyjnych medi贸w i digitalu
  • Implikacje strategiczne

10:00 Dzia艂anie rynku programmatic

  • Trendy w rozwoju rynku  programatycznego
  • Organizacja rynku programmatic
  • Platformy rynku programmatic (SSP, DSM, DMP)
  • Modele zakup贸w programmatic
  • Mechanika dzia艂ania rynku RTB
  • Rola cookie

10:45 Przerwa na kaw臋

11:00 Data Management Platform (DMP) – podstawa wykorzystania danych o u偶ytkowniku w dzia艂aniach digital

  • Funkcje DMP
  • First-, second- i third-party data
  • Metody zbierania danych do DMP
  • Integracja CRM i DMP
  • DMP vs CDP
  • Private DMP

11: 45 Rodzaje danych i modele ich u偶ycia. 艁膮czenie danych z r贸偶nych 藕r贸de艂

  • Segmentacja
  • Look-alike
  • Dane lokalizacyjne
  • Multichannel

12:15 Aspekty prawne wykorzystania danych w kampaniach digital

12:45 Przerwa na lunch

13:30 Kana艂y komunikacji digital

  • Display
  • Content marketing
  • Marketing automation
  • Email marketing
  • Reklama w aplikacjach
  • Wideo
  • Remarketing

14:00 Kontrola efektywno艣ci kampanii digital. Wska藕niki, modele rozlicze艅, narz臋dzia.

  • Podstawowe wska藕niki efektywno艣ci
  • Modele rozlicze艅 kampanii
  • Google Analytics, Nielsen DAR itp.

14:30 Modele atrybucji

15:00 Trendy w rozwoju rynku digital

15:30 Bariery w stosowaniu podej艣cia data-driven w marketingu digital.

16:00 Zako艅czenie warsztatu

Zapisz si臋

Co obejmuje bilet?

Pe艂en dost臋p do transmisji online 11 lutego 2020

90-dniowy dost臋p do nagrania z warsztatu oraz sesji pyta艅 z prelegentem

Udzia艂 w sesji zadawania pyta艅 鈥 mo偶liwo艣膰 swobodnego zadania pyta艅 prelegentowi w trakcie trwania prelekcji oraz po jej zako艅czeniu w sesji Q&A

Bezpo艣redni kontakt z prelegentem po zako艅czeniu prezentacji

Nieograniczona wymiana zda艅 z innymi uczestnikami wydarzenia na czacie publicznym

Pakiet materia艂贸w dodatkowych udost臋pnionych przez prelegenta

Elektroniczny certyfikat udzia艂u w wydarzeniu.

Chcesz przeszkoli膰 swoich pracownik贸w z innego tematu? Szukasz do艣wiadczonej firmy, kt贸ra skroi szkolenie na miar臋 aktualnych potrzeb Twojej firmy?

Trio Conferences od lat specjalizuje si臋 w organizacji wydarze艅 na zam贸wienie klienta.

Masz pytania?

Marta Pawlikowska

Project Director
880-124-108

m.pawlikowska@trioconferences.pl

Najcz臋艣ciej zadawane pytania

Szkolenia zamkni臋te organizujemy dla Twojej firmy lub Twojego zespo艂u na indywidualne zam贸wienie. Dok艂adnie dostosowujemy szkolenie do potrzeb klienta i przeprowadzamy je w dogodnym dla klienta momencie.
Mo偶na skorzysta膰 z og贸lnej oferty szkole艅 zamkni臋tych, kt贸re oferujemy (publikujemy je na stronie Szkolenia zamkni臋te) lub zdecydowa膰 si臋 na inny, dowolny temat szkolenia, kt贸re przygotujemy.
Szkolenia zamkni臋te mog膮 odby膰 si臋 stacjonarnie (w siedzibie klienta lub innej dogodnej lokalizacji) albo online (na platformie szkoleniowej Trio Conferences lub z wykorzystaniem rozwi膮zania technologicznego klienta).
Wydarzenia odbywaj膮 si臋 na PLATFORMIE SZKOLENIOWEJ Trio Conferences dost臋pnej pod adresem www.online.trioconferences.pl
Szkolenia zamkni臋te s膮 wyceniane indywidualnie – zostaw nam swoje dane w formularzu kontaktowym, aby艣my mogli je dla Ciebie wyceni膰.
Na cen臋 szkolenia ma wp艂yw kilka czynnik贸w, m.in.:
– czas trwania szkolenia,
– poziom jego zaawansowania,
– j臋zyk w jakim mia艂oby si臋 odby膰,
– specyfika szkolenia, tzn. czy ma obejmowa膰 informacje og贸lne czy te偶 ma bazowa膰 na konkretnych case study, 膰wiczeniach dostosowanych do specyfiki pracy os贸b bior膮cych udzia艂 w szkoleniu.
Platforma szkoleniowa dost臋pna jest z poziomu przegl膮darki internetowej 鈥 nie wymaga instalowania 偶adnego specjalistycznego oprogramowania.
Tylko zarejestrowani u偶ytkownicy mog膮 korzysta膰 ze strefy darmowej, w kt贸rej publikujemy nagrania bezp艂atnych webinari贸w i prelekcji.
Mo偶esz zarejestrowa膰 si臋 na trzy sposoby. Pierwsze – kupuj膮c dost臋p do wydarzenia, drugi – zg艂aszaj膮c si臋 na wydarzenie darmowe, trzeci – rejestruj膮c si臋 poprzez zak艂adk臋 Zaloguj si臋 w menu g艂贸wnym (prawy, g贸rny r贸g). Po zarejestrowaniu si臋 ka偶dy u偶ytkownik otrzymuje dost臋p do swoich kurs贸w w zak艂adce Moje konto.
Tak, uczestnicy wydarze艅 szkole艅 zamkni臋tych otrzymuj膮 ELEKTRONICZNY CERTYFIKAT UCZESTNICTWA po zako艅czeniu szkolenia.