Cyfrowa Transformacja 10 x szybciej – czyli jak sprostać potrzebom biznesu

Potrzeby biznesu już dawno przerosły siły przerobowe branży IT. Dlatego w ostatnich latach zjawisko demokratyzacji IT (Citizen Developers) stało się niezwykle powszechne wśród rozwijających się organizacji.

Zapraszamy Cię na webinarium, podczas którego dowiesz się, jak wypełnić lukę między ludźmi biznesu a światem IT i realizować pomysły 10x szybciej! Dzięki temu Twoi specjaliści zyskają czas na realizację krytycznych działań, a Ty będziesz mógł sprostać rosnącym potrzebom biznesowym Twojej organizacji.

Z webinarium dowiesz się:

  • Dlaczego demokratyzacja IT jest niezbędna w cyfrowej transformacji biznesu i jak wykorzystać w niej role Citizen Developers
  • Jak wspierać specyficzne procesy w Twojej firmie, jako nowoczesne IT
  • Jak uniezależnić się od dostawców oprogramowań i wdrażać swoje pomysły bez ingerencji w systemy wewnątrzfirmowe
  • Jak szybko i sprawnie realizować pomysły biznesu wykorzystując technologię low-code (Gartner szacuje, że do 2024 r. ponad 65% aplikacji będzie stworzonych przy pomocy low-code)
  • Dodatkowo sesja Q&A – czyli wszystko, co chciałeś dowiedzieć się o low-code, ale nie mogłeś znaleźć informacji i nie wiedziałeś kogo zapytać

Nagranie z dyskusji dostępne jest w formule “strefa darmowa”

  • Nie udało Ci się dołączyć do grona uczestników spotkania live z naszym ekspertem? Dzięki naszej platformie szkoleniowej, możesz bezpłatnie obejrzeć nagranie z webinaru.
  • Możesz wracać do nagrania dowolną liczbę razy. Wystarczy, że założysz swoje konto na platformie.

Dlaczego online?

  • NIE WYCHODZISZ Z DOMU, dzięki czemu nie narażasz zdrowia swojego, ani swoich bliskich.
  • WYPRZEDZASZ KONKURENCJĘ! Szkolisz się z interesującego Cię tematu.
  • Po szkoleniu otrzymujesz prezentację.

Wymagania techniczne spotkania online:

  • Stałe łącze internetowe
  • Kamera internetowa
  • Komputer lub laptop z zainstalowaną przeglądarką internetową (zalecana Google Chrome)
  • Głośniki lub słuchawki do odtwarzania dźwięku

Prowadzący:

Artur Buła, CEO BiModal Solutions

Ekspert w zakresie Sales & Operations Planning oraz Supply Chain Planning

Platformy planistyczne, low-code i bimodalne podejście do wdrażania rozwiązań, to jego niezawodna odpowiedź na rosnące potrzeby rynku. Absolwent Wydziału Informatyki i Ekonometrii Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie. Doświadczenie na stanowiskach Customer Director oraz Senior Project Manager zdobywał pracując w międzynarodowych środowiskach, m.in. w Niemczech oraz Stanach Zjednoczonych. W USA współpracował z ponad 50 klientami, wdrażając rozwiązania biznesowe oparte na systemach ERP. W latach 2011-2012 zbudował dział zajmujący się systemami ERP w spółce IMI Critical Engineering (CCI). Od 2012 roku pracując w Polsce, z sukcesem wprowadził na nasz rynek bimodalną platformę Novacura Flow, wykorzystywaną do optymalizacji procesów krytycznych w utrzymaniu ruchu, serwisie, logistyce i produkcji. Założyciel firmy BiModal Solutions, która m.in. realizuje dedykowane rozwiązania planistyczne, a przy tym wspiera przedsiębiorstwa w zarządzaniu rentownością. W 2019 roku stworzył BiModal Planning Platform – rozwiązanie certyfikowane przez IBM – które pozwala rewolucjonizować obszar S&OP w Polsce.

Do kogo kierujemy webinar?

Webinarium przeznaczone jest dla dyrektorów i managerów IT, zespołów IT, managerów współpracujących z zewnętrznymi programistami.

Chcesz obejrzeć nagranie z transmisji online?

Zostaw swoje dane, aby wziąć udział.

ZAREJESTROWANI MAJĄ PROŚCIEJ! Jeśli jesteś już zarejestrowany na naszej platformie szkoleniowej, system automatycznie uzupełni Twoje daneWystarczy, że je potwierdzisz. 🙂

Jeśli nie masz swojego konta na naszej platformie, uzupełnij swoje dane poniżej.

Register with us by filling out the form below.

Zgody marketingowe

Wyraź zgodę na otrzymywanie od nas i naszych partnerów treści marketingowych a otrzymasz darmowy dostęp do webinaru i pomocniczych materiałów.

 



Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Trio Conferences spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp. k. z siedzibą w Warszawie (00-739) przy ul. Stępińskiej 9. Podane przez Panią/Pana dane osobowe będą przetwarzane w celu wykonania umowy o świadczenie usług drogą elektroniczną na zasadach określonych w Regulaminie, a w szczególności w celu złożenia zamówienia, założenia konta i umożliwienia Pani/Panu dokonywanie zakupów, jak również w celu wykonania obowiązków wynikających z przepisów prawa ciążących na administratorze a w przypadku wyrażenia zgody także w celu komunikacji marketingowej. Więcej informacji na temat przetwarzania danych osobowych znajduje się w Polityka prywatności.

 

 

Zobacz inne nasze wydarzenia

FAQ

Spotkanie praktyków to rodzaj wydarzenia, w którym możesz połączyć się z prelegentem online w czasie rzeczywistym za pomocą platformy szkoleniowej Trio Conferences – może zadać prelegentowi wszystkie pytania, które Cię interesują. Szczegółowe zasady oraz harmonogram spotkania online określone są w ofercie konkretnego wydarzenia.
Spotkania odbywają się na PLATFORMIE SZKOLENIOWEJ dostępnej pod adresem www.online.trioconferences.pl
Tak, spotkania praktyków online zostały przygotowane w taki sposób, aby każdy mógł zadawać pytania.
Tak, dyskusje ekspertów mogą się odbywać jeśli przewiduje je program wydarzenia.
Aby zarejestrować się na darmowe webinarium musisz zaznaczyć wszystkie zgody marketingowe. Sprawdź czy je zaznaczyłeś – to najczęstszy powód problemów z rejestracją.
Po udanej rejestracji na ekranie pojawi się komunikat potwierdzający przyjęcie zgłoszenia wraz z linkiem do wirtualnego pokoju. Godzinę przed rozpoczęciem webinarium prześlemy go do Ciebie raz jeszcze wraz z przypomnieniem terminu.
Platforma szkoleniowa dostępna jest z poziomu przeglądarki internetowej – nie wymaga instalowania żadnego specjalistycznego oprogramowania.
Tak, nagrania z darmowych spotkań można obejrzeć po zalogowaniu/zarejestrowaniu się do platformy w Strefie darmowej.
Jeśli jesteś już zarejestrowany na platformie przejdź do Strefy darmowej, którą znajdziesz w dwóch miejscach na stronie:
– pierwsze – poprzez zakładkę Szkolenia w menu głównym (podzakładka Strefa darmowa)
– drugie – Kursy i strefa darmowa w zakładce Moje konto
Dostęp do nagrań, które Cię interesują, wykupujesz w wybranym przez siebie wariancie na określoną liczbę dni. Oznacza to, że przez ten czas możesz bez ograniczeń oglądać nagrania oraz dowolną liczbę razy wracać do nich oraz innych udostępnionych materiałów (prezentacje, raporty itp.)y. Nagrania są dostępne tylko poprzez platformę – nie można ich pobrać, aby skopiować. Pozostałe materiały są dostępne w opcji do pobrania.
Dostęp do nagrań otrzymasz od razu po opłaceniu dostępu wybraną przez siebie metodą płatności (przelew bankowy, PayU. Pamiętaj, że księgowanie może trwa kilka do kilkunastu godzin. Jeśli zależy Ci na czasie prześlij nam potwierdzenie przelewu na adres kontakt@trioconferences.pl, a udostępnimy Ci nagrania jeszcze tego samego dnia.
Przyczyn może być wiele. Najczęstsze:
1. Jeśli pojawia się komunikat: Nieobsługiwany format video lub MIME – problem spowodowany jest przez nieaktualną wtyczkę Flash. Proszę pobrać najnowszą wersję rozszerzenia Adobe Flash Player dla swojej przeglądarki internetowej.
2. Video nie odtwarza się w przeglądarce Chrome – ten problem pojawia się często. Najłatwiejszym rozwiązaniem jest skorzystanie z każdej innej przeglądarki.

Jeśli masz inny problem napisz do nas adres kontakt@trioconferences.pl
Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą korzystać ze strefy darmowej, w której publikujemy nagrania bezpłatnych webinariów i prelekcji.

Masz pytania?

Agnieszka Palka

Project Manager
519-407-681

a.palka@trioconferences.pl