Cyfrowa Transformacja 10 x szybciej – czyli jak sprostać potrzebom biznesu

Potrzeby biznesu już dawno przerosły siły przerobowe branży IT. Dlatego w ostatnich latach zjawisko demokratyzacji IT (Citizen Developers) stało się niezwykle powszechne wśród rozwijających się organizacji.

Zapraszamy Cię na webinarium, podczas którego dowiesz się, jak wypełnić lukę między ludźmi biznesu a światem IT i realizować pomysły 10x szybciej! Dzięki temu Twoi specjaliści zyskają czas na realizację krytycznych działań, a Ty będziesz mógł sprostać rosnącym potrzebom biznesowym Twojej organizacji.

Z webinarium dowiesz się:

  • Dlaczego demokratyzacja IT jest niezbędna w cyfrowej transformacji biznesu i jak wykorzystać w niej role Citizen Developers
  • Jak wspierać specyficzne procesy w Twojej firmie, jako nowoczesne IT
  • Jak uniezależnić się od dostawców oprogramowań i wdrażać swoje pomysły bez ingerencji w systemy wewnątrzfirmowe
  • Jak szybko i sprawnie realizować pomysły biznesu wykorzystując technologię low-code (Gartner szacuje, że do 2024 r. ponad 65% aplikacji będzie stworzonych przy pomocy low-code)
  • Dodatkowo sesja Q&A – czyli wszystko, co chciałeś dowiedzieć się o low-code, ale nie mogłeś znaleźć informacji i nie wiedziałeś kogo zapytać

Nagranie z dyskusji dostępne jest w formule “strefa darmowa”

  • Nie udało Ci się dołączyć do grona uczestników spotkania live z naszym ekspertem? Dzięki naszej platformie szkoleniowej, możesz bezpłatnie obejrzeć nagranie z webinaru.
  • Możesz wracać do nagrania dowolną liczbę razy. Wystarczy, że założysz swoje konto na platformie.

Dla kogo:

  1. Generalistów HR (HR Dyrektorzy, HR Menedżerowie, HR Biznes Partnerzy), którzy nie zajmowali się szczegółowo zagadnieniami z obszaru Compensation & Benefits, a którzy chcieliby zapoznać się z pełnym spektrum procesów C&B lub odświeżyć tę wiedzę
  2. Generalistów HR, którzy chcieliby przygotować się do przeglądu procesów C&B w swojej organizacji
  3. Menedżerów, którzy podejmują decyzje dotyczące premiowania pracowników

Wymagania techniczne spotkania praktyków online

  • Komputer lub laptop z zainstalowaną przeglądarką internetową (zalecana Google Chrome)
  • Głośniki lub słuchawki do odtwarzania dźwięku

Prowadzący:

Artur Buła, CEO BiModal Solutions

Ekspert w zakresie Sales & Operations Planning oraz Supply Chain Planning

Platformy planistyczne, low-code i bimodalne podejście do wdrażania rozwiązań, to jego niezawodna odpowiedź na rosnące potrzeby rynku. Absolwent Wydziału Informatyki i Ekonometrii Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie. Doświadczenie na stanowiskach Customer Director oraz Senior Project Manager zdobywał pracując w międzynarodowych środowiskach, m.in. w Niemczech oraz Stanach Zjednoczonych. W USA współpracował z ponad 50 klientami, wdrażając rozwiązania biznesowe oparte na systemach ERP. W latach 2011-2012 zbudował dział zajmujący się systemami ERP w spółce IMI Critical Engineering (CCI). Od 2012 roku pracując w Polsce, z sukcesem wprowadził na nasz rynek bimodalną platformę Novacura Flow, wykorzystywaną do optymalizacji procesów krytycznych w utrzymaniu ruchu, serwisie, logistyce i produkcji. Założyciel firmy BiModal Solutions, która m.in. realizuje dedykowane rozwiązania planistyczne, a przy tym wspiera przedsiębiorstwa w zarządzaniu rentownością. W 2019 roku stworzył BiModal Planning Platform – rozwiązanie certyfikowane przez IBM – które pozwala rewolucjonizować obszar S&OP w Polsce.

Do kogo kierujemy webinar?

Webinarium przeznaczone jest dla dyrektorów i managerów IT, zespołów IT, managerów współpracujących z zewnętrznymi programistami.

Chcesz obejrzeć nagranie z transmisji online?

Zostaw swoje dane, aby wziąć udział.

ZAREJESTROWANI MAJĄ PROŚCIEJ! Jeśli jesteś już zarejestrowany na naszej platformie szkoleniowej, system automatycznie uzupełni Twoje daneWystarczy, że je potwierdzisz. 🙂

Jeśli nie masz swojego konta na naszej platformie, uzupełnij swoje dane poniżej.

Register with us by filling out the form below.

Zgody marketingowe

Wyraź zgodę na otrzymywanie od nas i naszych partnerów treści marketingowych a otrzymasz darmowy dostęp do webinaru i pomocniczych materiałów.

 



Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Trio Conferences spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp. k. z siedzibą w Warszawie (00-739) przy ul. Stępińskiej 9. Podane przez Panią/Pana dane osobowe będą przetwarzane w celu wykonania umowy o świadczenie usług drogą elektroniczną na zasadach określonych w Regulaminie, a w szczególności w celu złożenia zamówienia, założenia konta i umożliwienia Pani/Panu dokonywanie zakupów, jak również w celu wykonania obowiązków wynikających z przepisów prawa ciążących na administratorze a w przypadku wyrażenia zgody także w celu komunikacji marketingowej. Więcej informacji na temat przetwarzania danych osobowych znajduje się w Polityka prywatności.

 

 

Zobacz inne nasze wydarzenia

FAQ

1. Gdzie odbywają się wydarzenia organizowane online?

Wydarzenia odbywają się na PLATFORMIE SZKOLENIOWEJ dostępnej pod adresem www.online.trioconferences.pl

2. Jakich programów potrzebuję, aby korzystać z platformy szkoleniowej?

Platforma szkoleniowa dostępna jest z poziomu przeglądarki internetowej – nie wymaga instalowania specjalistycznego oprogramowania.

3. Jak otrzymam dostęp do platformy?

Wystarczy zarejestrować się dokonując zakupu wydarzenia.

4. Jak rozpoczyna się wydarzenie online?

W dniu wydarzenia należy ZALOGOWAĆ SIĘ DO PLATFORMY o określonej w harmonogramie godzinie, o której prelegenci będą wygłaszać swoje prelekcje zgodnie z agendą zadeklarowaną przez organizatora.

5. Czy można zadawać pytania prelegentem?

Po każdej prelekcji odbędzie się SESJA PYTAŃ, w trakcie której uczestnicy będą mieli możliwości zadania pytań prelegentowi.

7. Czy uczestnicy wydarzenia będą mogli rozmawiać ze sobą?

Tak. W trakcie prelekcji można będzie WYMIENIAĆ SIĘ OPINIAMI Z INNYMI UCZESTNIKAMI wydarzenia na dedykowanym czacie publicznym. Będzie możliwość rozmowy pomiędzy poszczególnymi uczestnikami wydarzenia na czacie prywatnym.

8. Czy otrzymam certyfikat uczestnictwa w wydarzeniu?

Tak. Wydarzenie zakończy się przesłaniem ELEKTRONICZNYCH CERTYFIKATÓW UCZESTNICTWA.

Masz pytania?

Agnieszka Palka

Project Manager
519-407-681

a.palka@trioconferences.pl