Contact Center w czasach RPA i AI

(spotkanie praktyków online)

16 września 2021

Jesteś na początku drogi i szukasz ciekawych praktyk, które zainspirują do wprowadzenia nowych rozwiązań? A może sztuczna inteligencja już dawno zagościła w Twojej firmie i chciałbyś zobaczyć, jak radzą sobie z nią inni?

DOWIEDZ SIĘ:

  • Czy Zespół Obsługi to pierwsze czy ostatnie miejsce w łańcuchu.
  • Czy można rozwijać biznes bez zwiększania zasobów.
  • PoC – czy zawsze warto poprzedzać nim wdrożenie.
  • Czy musimy automatyzować całe zadania aby skutecznie wspierać biznes.
  • Jak inteligentne technologie wspierające automatyzację procesów wpływają na CX, EX oraz efektywność kosztową.
  • Co zrobić, żeby zmaksymalizować szansę na owocne wdrożenie.
  • Jakich błędów nie popełnić? Dobre i złe doświadczenia zbudowane na bazie wdrożeń.
  • Dodatkowo sesja Q&A – Chcesz włączyć się do rozmowy? Zadać pytanie? Po każdej prelekcji będzie mieć taką możliwość!

Dlaczego online?

  • NIE WYCHODZISZ Z DOMU, dzięki czemu nie narażasz zdrowia swojego, ani swoich bliskich.
  • WYPRZEDZASZ KONKURENCJĘ! Szkolisz się z interesującego Cię tematu.
  • Na zakończenie wydarzenia otrzymujesz certyfikat potwierdzający Twój udział w spotkaniu.

Wymagania techniczne spotkania praktyków online

  • Komputer lub laptop z zainstalowaną przeglądarką internetową (zalecana Google Chrome)
  • Głośniki lub słuchawki do odtwarzania dźwięku

Prelegenci:

Paweł Jarecki
Paweł Jarecki
Dyrektor CX | Contact Center | Mobile w KROSS
Wojciech Matelski
Wojciech Matelski
Customer Experience Team Leader, Mediation Process Owner, Allegro.pl
Maciej Natorski
Maciej Natorski
Dyrektor Obszaru Innowacji i Robotyzacji, LINK4
Anna Olichwier
Anna Olichwier
Customer Service Manager, OLX Polska

Harmonogram:

9:55 Powitanie uczestników i rozpoczęcie spotkania

10:0010:45 Zespół Obsługi Klienta sercem organizacji, czyli customer centricity w wydaniu OLX

  • Czy można mając 13 M użytkowników zarządzać obsługą, jak w startup -ie? Czyli o tym, że rozmiar ma znaczenie
  • Czy Zespół Obsługi to pierwsze, czy ostatnie miejsce w łańcuchu? Czyli o tym, że dobre doświadczenia użytkownika budujemy przez dobre doświadczenia Pracownika
  • Czy można rozwijać biznes bez zwiększania zasobów? Czyli o tym, że naczynia połączone to pojęcie nie tylko z biologii
  • Czy można dbać o siebie bez słuchania siebie nawzajem? Czyli o tym, że feedback od Zespołu Obsługi to feedback od Użytkownika
  • Czy lider wie wszystko? Czyli o tym, jak #oneteam podejmuje decyzje w OLX

Anna Olichwier, Customer Service Manager, OLX Polska

10:45 – 10:55 Przerwa

10:55 – 11:40 Czy lepsze musi być wrogiem dobrego? Czyli jak przekuć porażkę w sukces, a z udanych wdrożeń wycisnąć jeszcze więcej

  • PoC czy zawsze warto poprzedzać nim wdrożenie?
  • Odpowiednia kalibracja i miary kryterium sukcesu.
  • Czy musimy automatyzować całe zadania aby skutecznie wspierać biznes?

Na przykładach udanych i nieudanych wdrożeń opowiem o moim podejściu do PoC, o tym, że czasami częściowa automatyzacja może mieć znaczący wpływ na cały proces, a najlepszym recenzentem naszej pracy jest zawsze Klient.

Wojciech Matelski, Customer Experience Team Leader, Mediation Process Owner, Allegro.pl

11:40 – 11:50 Przerwa

11:50 – 12:35 Jak nie stracić Pracowników i nie zrazić do siebie Klientów  – czyli o tym jak inteligentne technologie wspierające automatyzację procesów wpływają na CX, EX oraz efektywność kosztową

  • Po co ta technologia skoro od zawsze …
  • Zrozumieć potrzeby Klientów i rozpoznać bolączki Pracowników
  • „all hands on deck”, czyli co zrobić aby zmaksymalizować szansę na owocne wdrożenie
  • W poszukiwaniu zaginionego business case

Maciej Natorski, Dyrektor Obszaru Innowacji i Robotyzacji, LINK4

12:35 – 12:50 Przerwa

12:50 – 13:35 Wyciągnij wnioski z niedokończonych, nieudanych wdrożeń, czyli krótka historia o przestrogach i o tym, że czasami ważniejsze od demonstrowania sukcesu, jest mówienie o tym, co się nie powiodło 

  • Jakich błędów nie popełnić?
  • Dobre i złe doświadczenia zbudowane na bazie wdrożeń

Paweł Jarocki, Dyrektor ds. Satysfakcji Klienta, KROSS

13:35 Zakończenie spotkania

Zapisz się

Co obejmuje bilet?

Pełen dostęp do transmisji online 16 września 2021

Udział w sesji zadawania pytań – możliwość swobodnego zadania pytań prelegentom po wystąpieniach

Nieograniczona wymiana zdań z innymi uczestnikami wydarzenia na czacie publicznym

Certyfikat potwierdzający Twój udział w konferencji.

Chcesz się przeszkolić z innego tematu? Szukasz doświadczonej firmy, która skroi szkolenie na miarę aktualnych potrzeb Twojej firmy?

Trio Conferences od lat specjalizuje się w organizacji wydarzeń na zamówienie klienta.

Masz pytania?

Agnieszka Palka

Project Manager
519-407-681

a.palka@trioconferences.pl

Najczęściej zadawane pytania

Szkolenia zamknięte organizujemy dla Twojej firmy lub Twojego zespołu na indywidualne zamówienie. Dokładnie dostosowujemy szkolenie do potrzeb klienta i przeprowadzamy je w dogodnym dla klienta momencie.
Można skorzystać z ogólnej oferty szkoleń zamkniętych, które oferujemy (publikujemy je na stronie Szkolenia zamknięte) lub zdecydować się na inny, dowolny temat szkolenia, które przygotujemy.

Szkolenia zamknięte mogą odbyć się stacjonarnie (w siedzibie klienta lub innej dogodnej lokalizacji) albo online (na platformie szkoleniowej Trio Conferences lub z wykorzystaniem rozwiązania technologicznego klienta).

Wydarzenia odbywają się na PLATFORMIE SZKOLENIOWEJ Trio Conferences dostępnej pod adresem www.online.trioconferences.pl

Szkolenia zamknięte są wyceniane indywidualnie – zostaw nam swoje dane w formularzu kontaktowym, abyśmy mogli je dla Ciebie wycenić.

Na cenę szkolenia ma wpływ kilka czynników, m.in.:
– czas trwania szkolenia,
– poziom jego zaawansowania,
– język w jakim miałoby się odbyć,
– specyfika szkolenia, tzn. czy ma obejmować informacje ogólne czy też ma bazować na konkretnych case study, ćwiczeniach dostosowanych do specyfiki pracy osób biorących udział w szkoleniu.

Platforma szkoleniowa dostępna jest z poziomu przeglądarki internetowej – nie wymaga instalowania żadnego specjalistycznego oprogramowania.

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą korzystać ze strefy darmowej, w której publikujemy nagrania bezpłatnych webinariów i prelekcji.

Możesz zarejestrować się na trzy sposoby. Pierwsze – kupując dostęp do wydarzenia, drugi – zgłaszając się na wydarzenie darmowe, trzeci – rejestrując się poprzez zakładkę Zaloguj się w menu głównym (prawy, górny róg). Po zarejestrowaniu się każdy użytkownik otrzymuje dostęp do swoich kursów w zakładce Moje konto.

Tak, uczestnicy wydarzeń szkoleń zamkniętych otrzymują ELEKTRONICZNY CERTYFIKAT UCZESTNICTWA po zakończeniu szkolenia.