Contact Center w czasach RPA i AI

(spotkanie praktyków online)

16 września 2021

Jesteś na początku drogi i szukasz ciekawych praktyk, które zainspirują do wprowadzenia nowych rozwiązań? A może sztuczna inteligencja już dawno zagościła w Twojej firmie i chciałbyś zobaczyć, jak radzą sobie z nią inni?

DOWIEDZ SIĘ:

  • Czy Zespół Obsługi to pierwsze czy ostatnie miejsce w łańcuchu.
  • Czy można rozwijać biznes bez zwiększania zasobów.
  • PoC – czy zawsze warto poprzedzać nim wdrożenie.
  • Czy musimy automatyzować całe zadania aby skutecznie wspierać biznes.
  • Jak inteligentne technologie wspierające automatyzację procesów wpływają na CX, EX oraz efektywność kosztową.
  • Co zrobić, żeby zmaksymalizować szansę na owocne wdrożenie.
  • Jakich błędów nie popełnić? Dobre i złe doświadczenia zbudowane na bazie wdrożeń.
  • Dodatkowo sesja Q&A – Chcesz włączyć się do rozmowy? Zadać pytanie? Po każdej prelekcji będzie mieć taką możliwość!

Dlaczego online?

  • NIE WYCHODZISZ Z DOMU, dzięki czemu nie narażasz zdrowia swojego, ani swoich bliskich.
  • WYPRZEDZASZ KONKURENCJĘ! Szkolisz się z interesującego Cię tematu.
  • Na zakończenie wydarzenia otrzymujesz certyfikat potwierdzający Twój udział w spotkaniu.

Wymagania techniczne spotkania praktyków online

  • Komputer lub laptop z zainstalowaną przeglądarką internetową (zalecana Google Chrome)
  • Głośniki lub słuchawki do odtwarzania dźwięku

Prelegenci:

Paweł Jarecki
Paweł Jarecki
Dyrektor CX | Contact Center | Mobile w KROSS
Wojciech Matelski
Wojciech Matelski
Customer Experience Team Leader, Mediation Process Owner, Allegro.pl
Maciej Natorski
Maciej Natorski
Dyrektor Obszaru Innowacji i Robotyzacji, LINK4
Anna Olichwier
Anna Olichwier
Customer Service Manager, OLX Polska

Harmonogram:

9:55 Powitanie uczestników i rozpoczęcie spotkania

10:0010:45 Zespół Obsługi Klienta sercem organizacji, czyli customer centricity w wydaniu OLX

  • Czy można mając 13 M użytkowników zarządzać obsługą, jak w startup -ie? Czyli o tym, że rozmiar ma znaczenie
  • Czy Zespół Obsługi to pierwsze, czy ostatnie miejsce w łańcuchu? Czyli o tym, że dobre doświadczenia użytkownika budujemy przez dobre doświadczenia Pracownika
  • Czy można rozwijać biznes bez zwiększania zasobów? Czyli o tym, że naczynia połączone to pojęcie nie tylko z biologii
  • Czy można dbać o siebie bez słuchania siebie nawzajem? Czyli o tym, że feedback od Zespołu Obsługi to feedback od Użytkownika
  • Czy lider wie wszystko? Czyli o tym, jak #oneteam podejmuje decyzje w OLX

Anna Olichwier, Customer Service Manager, OLX Polska

10:45 – 10:55 Przerwa

10:55 – 11:40 Czy lepsze musi być wrogiem dobrego? Czyli jak przekuć porażkę w sukces, a z udanych wdrożeń wycisnąć jeszcze więcej

  • PoC czy zawsze warto poprzedzać nim wdrożenie?
  • Odpowiednia kalibracja i miary kryterium sukcesu.
  • Czy musimy automatyzować całe zadania aby skutecznie wspierać biznes?

Na przykładach udanych i nieudanych wdrożeń opowiem o moim podejściu do PoC, o tym, że czasami częściowa automatyzacja może mieć znaczący wpływ na cały proces, a najlepszym recenzentem naszej pracy jest zawsze Klient.

Wojciech Matelski, Customer Experience Team Leader, Mediation Process Owner, Allegro.pl

11:40 – 11:50 Przerwa

11:50 – 12:35 Jak nie stracić Pracowników i nie zrazić do siebie Klientów  – czyli o tym jak inteligentne technologie wspierające automatyzację procesów wpływają na CX, EX oraz efektywność kosztową

  • Po co ta technologia skoro od zawsze …
  • Zrozumieć potrzeby Klientów i rozpoznać bolączki Pracowników
  • „all hands on deck”, czyli co zrobić aby zmaksymalizować szansę na owocne wdrożenie
  • W poszukiwaniu zaginionego business case

Maciej Natorski, Dyrektor Obszaru Innowacji i Robotyzacji, LINK4

12:35 – 12:50 Przerwa

12:50 – 13:35 Wyciągnij wnioski z niedokończonych, nieudanych wdrożeń, czyli krótka historia o przestrogach i o tym, że czasami ważniejsze od demonstrowania sukcesu, jest mówienie o tym, co się nie powiodło 

  • Jakich błędów nie popełnić?
  • Dobre i złe doświadczenia zbudowane na bazie wdrożeń

Paweł Jarocki, Dyrektor ds. Satysfakcji Klienta, KROSS

13:35 Zakończenie spotkania

Chcesz się przeszkolić z innego tematu? Szukasz doświadczonej firmy, która skroi szkolenie na miarę aktualnych potrzeb Twojej firmy?

Trio Conferences od lat specjalizuje się w organizacji wydarzeń na zamówienie klienta.

Masz pytania?

Agnieszka Palka

Project Manager
519-407-681

a.palka@trioconferences.pl

Najczęściej zadawane pytania

1. Gdzie odbywają się wydarzenia organizowane online?

Wydarzenia odbywają się na PLATFORMIE SZKOLENIOWEJ dostępnej pod adresem www.online.trioconferences.pl

2. Jakich programów potrzebuję, aby korzystać z platformy szkoleniowej?

Platforma szkoleniowa dostępna jest z poziomu przeglądarki internetowej – nie wymaga instalowania specjalistycznego oprogramowania.

3. Jak otrzymam dostęp do platformy?

Wystarczy zarejestrować się dokonując zakupu wydarzenia.

4. Jak rozpoczyna się wydarzenie online?

W dniu wydarzenia należy ZALOGOWAĆ SIĘ DO PLATFORMY o określonej w harmonogramie godzinie, o której prelegenci będą wygłaszać swoje prelekcje zgodnie z agendą zadeklarowaną przez organizatora.

5. Czy można zadawać pytania prelegentem?

Po każdej prelekcji odbędzie się SESJA PYTAŃ, w trakcie której uczestnicy będą mieli możliwości zadania pytań prelegentowi.

7. Czy uczestnicy wydarzenia będą mogli rozmawiać ze sobą?

Tak. W trakcie prelekcji można będzie WYMIENIAĆ SIĘ OPINIAMI Z INNYMI UCZESTNIKAMI wydarzenia na dedykowanym czacie publicznym. Będzie możliwość rozmowy pomiędzy poszczególnymi uczestnikami wydarzenia na czacie prywatnym.

8. Czy otrzymam certyfikat uczestnictwa w wydarzeniu?

Tak. Wydarzenie zakończy się przesłaniem ELEKTRONICZNYCH CERTYFIKATÓW UCZESTNICTWA.