Automotive – optymalizacja krótko i długoterminowego planowania

Automotive – optymalizacja krótko i długoterminowego planowania

Świat jest szybszy niż kiedykolwiek, dlatego przemysł wytwórczy musi za tym nadążyć. Od branży automotive oczekuje się bezproblemowej integracji między różnymi elementami nawet najbardziej złożonego łańcucha dostaw. Dlatego warto przeprowadzić gruntowny przegląd własnych procesów, systemów i umiejętności – czyli wszystkiego tego, co niezbędne do cyfrowej transformacji.

Czy możliwe jest zapewnienie równowagi między podażą a popytem bez utraty jakości na żadnym z etapów produkcji?

Zapraszamy Cię do odkrycia pierwszego na świecie cyfrowego rozwiązania, którego nie posiada żaden system ERP, a które pozwala wdrażać metody lean w planowaniu (production leveling).

Z nagrania webinarium dowiesz się:

  • Jak poprawić wydajność produkcji średnio o 11%
  • Jak dopasować harmonogram pracy działu produkcji do aktualnego poziomu popytu klientów
  • Jak znacząco usprawnić planowanie zakupów, np. uzyskiwać już na wczesnym etapie ostrzeżenia o zakłóceniach w dostępności materiałów i mocy produkcyjnych u dostawców
  • Jak obniżyć wartość magazynu aż o 12% już po 6 miesiącach od rozpoczęcia wdrożenia
  • Jak platformy planistyczne wspierają procesy planowania w automotive

Wszystkie elementy przedstawimy na podstawie przykładów wdrożeń w branży automotive.

Partner Webinarium:

Nagranie z dyskusji dostępne jest w formule “strefa darmowa”

  • Nie udało Ci się dołączyć do grona uczestników spotkania live z naszym ekspertem? Dzięki naszej platformie szkoleniowej, będziesz mógł bezpłatnie obejrzeć nagranie z webinaru.
  • Możesz wracać do nagrania dowolną liczbę razy. Wystarczy, że założysz swoje konto na platformie.

Dlaczego online?

  • NIE WYCHODZISZ Z DOMU, dzięki czemu nie narażasz zdrowia swojego, ani swoich bliskich.
  • WYPRZEDZASZ KONKURENCJĘ! Szkolisz się z interesującego Cię tematu.
  • Po szkoleniu otrzymujesz prezentację.

Wymagania techniczne spotkania online:

  • Stałe łącze internetowe
  • Kamera internetowa
  • Komputer lub laptop z zainstalowaną przeglądarką internetową (zalecana Google Chrome)
  • Głośniki lub słuchawki do odtwarzania dźwięku

Prowadzący:

Artur Buła, CEO BiModal Solutions

Ekspert w zakresie Sales & Operations Planning oraz Supply Chain Planning

Platformy planistyczne, low-code i bimodalne podejście do wdrażania rozwiązań, to jego niezawodna odpowiedź na rosnące potrzeby rynku. Absolwent Wydziału Informatyki i Ekonometrii Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie. Doświadczenie na stanowiskach Customer Director oraz Senior Project Manager zdobywał pracując w międzynarodowych środowiskach, m.in. w Niemczech oraz Stanach Zjednoczonych. W USA współpracował z ponad 50 klientami, wdrażając rozwiązania biznesowe oparte na systemach ERP. W latach 2011-2012 zbudował dział zajmujący się systemami ERP w spółce IMI Critical Engineering (CCI). Od 2012 roku pracując w Polsce, z sukcesem wprowadził na nasz rynek bimodalną platformę Novacura Flow, wykorzystywaną do optymalizacji procesów krytycznych w utrzymaniu ruchu, serwisie, logistyce i produkcji. Założyciel firmy BiModal Solutions, która m.in. realizuje dedykowane rozwiązania planistyczne, a przy tym wspiera przedsiębiorstwa w zarządzaniu rentownością. W 2019 roku stworzył BiModal Planning Platform – rozwiązanie certyfikowane przez IBM – które pozwala rewolucjonizować obszar S&OP w Polsce.

Do kogo kierujemy webinar?

Webinarium przeznaczone jest dla dyrektorów i managerów działających w branży automotive.

Chcesz obejrzeć nagranie z transmisji online?

Zostaw swoje dane, aby wziąć udział.

ZAREJESTROWANI MAJĄ PROŚCIEJ! Jeśli jesteś już zarejestrowany na naszej platformie szkoleniowej, system automatycznie uzupełni Twoje daneWystarczy, że je potwierdzisz. 🙂

Jeśli nie masz swojego konta na naszej platformie, uzupełnij swoje dane poniżej.

Register with us by filling out the form below.

Zgody marketingowe

Wyraź zgodę na otrzymywanie od nas i naszych partnerów treści marketingowych a otrzymasz darmowy dostęp do webinaru i pomocniczych materiałów.

Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Trio Conferences spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp. k. z siedzibą w Warszawie (00-739) przy ul. Stępińskiej 9. Podane przez Panią/Pana dane osobowe będą przetwarzane w celu wykonania umowy o świadczenie usług drogą elektroniczną na zasadach określonych w Regulaminie, a w szczególności w celu złożenia zamówienia, założenia konta i umożliwienia Pani/Panu dokonywanie zakupów, jak również w celu wykonania obowiązków wynikających z przepisów prawa ciążących na administratorze a w przypadku wyrażenia zgody także w celu komunikacji marketingowej. Więcej informacji na temat przetwarzania danych osobowych znajduje się w Polityka prywatności.

Zobacz inne nasze wydarzenia

FAQ

Masz pytania?

Agnieszka Palka

Project Manager
519-407-681

a.palka@trioconferences.pl