Szkolenie otwarte 16 września

Ankietowe badania pracownicze.
Jak tworzyć narzędzia badawcze skrojone na potrzeby organizacji? 

Formuła online

W dynamicznie zmieniających się organizacjach szczególnie ważna staje się perspektywa pracowników. Jak ją poznać i wykorzystać strategicznie? Najczęściej używanymi narzędziami są badania zaangażowania i satysfakcji z pracy oraz ankiety pulsowe. Z poziomu działu HR, nie zawsze jesteśmy w stanie zaprojektować takie badanie samodzielnie. Wyzwanie stanowi też analiza zebranych wyników. Podczas tego szkolenia przyjrzymy się procesowi tworzenia, prowadzenia i ulepszania cyklicznych badań ankietowych. Oprzemy się na praktycznych przykładach, poznamy zróżnicowane metodologie badawcze i zaprojektujemy własne badanie w oparciu o cele biznesowe firmy

Uczestnik będzie miał okazję nie tylko zdobyć wiedzę i poznać dobre praktyki związane z projektowaniem badań ankietowych, ale również przećwiczyć nowe informacje w ramach sesji warsztatowej.

Dla kogo:

  • Szkolenie jest dedykowane przede wszystkim profesjonalistom HR, które chcą w najbliższym czasie uzyskać kompetencje niezbędne do prowadzenia wewnętrznych projektów badawczych.
  • Przyda się również ekspertom w obszarze komunikacji wewnętrznej lub employer brandingu. 
  • HR Business Partnerzy

Program obejmuje:

hook, ok, check Rodzaje badań organizacyjnych

hook, ok, checkBadania ilościowe – czym są, do czego służą?

hook, ok, check Badania ilościowe – najczęściej popełniane błędy

hook, ok, check Rodzaje ilościowych badań organizacyjnych

hook, ok, checkBudujemy własne badanie

hook, ok, check Przełożenie celów biznesowych/HR na cele badawcze

hook, ok, check Dobór narzędzi – wybór rodzaju badania w zależności od celów

hook, ok, check Testowanie badania i analiza wyników


Program spotkania obejmuje 1 dzień szkoleniowy, podczas którego uczestnik otrzyma komplet wiedzy i możliwość jej praktycznego przećwiczenia, aby projektować własne narzędzia badawcze i efektywnie interpretować ich wyniki.

Prowadząca Kinga Makowska

Ekspert EB, badacz i strateg w HRrebels. Pracowała z największymi markami pracodawców w Polsce, tworząc strategie kompleksowe i projektując doświadczenia kandydatów i pracowników. Edukuje branżę HR i EB, wprowadzając metodologie i innowacje ze świata marketingu, analityki i IT. Twórczyni raportu “COVID-19 a rynek pracownika”, prelegentka cyklu “KPI w HR” oraz konferencji HRcamp i Kongresu Badaczy.

Harmonogram:

16 września

9:25 Przywitanie uczestników, kwestie techniczne i organizacyjne

9:30 Rodzaje badań organizacyjnych 

  • Badania jakościowe
  • Badania ilościowe 

10:00 Badania ilościowe – czym są, do czego służą

  • Cele badawcze
  • Próba badawcza
  • Metodologia
  • Analiza wyników
  • Wyciąganie wniosków

10:45 Badania ilościowe – najczęściej popełniane błędy

  • Cele badania a pytania – najczęstsze błędy
  • Dobór próby wśród pracowników – najczęstsze błędy
  • Dobór metodologii – najczęstsze błędy
  • Analiza wyników – najczęstsze błędy
  • Wyciąganie wniosków – najczęstsze błędy

11:30 Przerwa na kawę

11:45 Rodzaje ilościowych badań organizacyjnych

  • Badania zaangażowania
  • Badania satysfakcji
  • Badania pulse check
  • Badania eNPS

12:45 Budujemy własne badanie

Część 1

  • Przełożenie celów biznesowych/HR na cele badawcze
  • Budowanie kwestionariusza na podstawie celów badawczych

13:30 Przerwa

14:00 Część II

  • Dobór narzędzi – wybór rodzaju badania w zależności od celów
  • Dobór narzędzi – prowadzenie badania

14:45 Część III

  • Testowanie badania
  • Promocja badania

15:30 Część IV

  • Analiza wyników – przykłady
  • Wyciąganie wniosków strategicznych

16:15 Część V

  • Ulepszanie badania 
  • Czy moja ankieta wymaga ulepszenia? Przykłady 

17:00 Podsumowanie i zakończenie szkolenia

Zapisz się

Co obejmuje bilet?

Pełen dostęp do transmisji online 16 września 2021

90-dniowy dostęp do nagrania z warsztatu oraz sesji pytań z prelegentem

Udział w sesji zadawania pytań – możliwość swobodnego zadania pytań prelegentowi w trakcie trwania prelekcji oraz po jej zakończeniu w sesji Q&A

Bezpośredni kontakt z prelegentem po zakończeniu prezentacji

Nieograniczona wymiana zdań z innymi uczestnikami wydarzenia na czacie publicznym

Pakiet materiałów dodatkowych udostępnionych przez prelegenta

Elektroniczny certyfikat udziału w wydarzeniu.

Chcesz przeszkolić swoich pracowników z innego tematu? Szukasz doświadczonej firmy, która skroi szkolenie na miarę aktualnych potrzeb Twojej firmy?

Trio Conferences od lat specjalizuje się w organizacji wydarzeń na zamówienie klienta.

Masz pytania?

Marta Pawlikowska

Project Director
880-124-108

m.pawlikowska@trioconferences.pl

Najczęściej zadawane pytania

1. Gdzie odbywają się wydarzenia organizowane online?

Wydarzenia odbywają się na PLATFORMIE SZKOLENIOWEJ dostępnej pod adresem www.online.trioconferences.pl

2. Jakich programów potrzebuję, aby korzystać z platformy szkoleniowej?

Platforma szkoleniowa dostępna jest z poziomu przeglądarki internetowej – nie wymaga instalowania specjalistycznego oprogramowania.

3. Jak otrzymam dostęp do platformy?

Wystarczy zarejestrować się dokonując zakupu wydarzenia.

4. Jak rozpoczyna się wydarzenie online?

W dniu wydarzenia należy ZALOGOWAĆ SIĘ DO PLATFORMY o określonej w harmonogramie godzinie, o której prelegenci będą wygłaszać swoje prelekcje zgodnie z agendą zadeklarowaną przez organizatora.

5. Czy można zadawać pytania prelegentem?

Po każdej prelekcji odbędzie się SESJA PYTAŃ, w trakcie której uczestnicy będą mieli możliwości zadania pytań prelegentowi.

7. Czy uczestnicy wydarzenia będą mogli rozmawiać ze sobą?

Tak. W trakcie prelekcji można będzie WYMIENIAĆ SIĘ OPINIAMI Z INNYMI UCZESTNIKAMI wydarzenia na dedykowanym czacie publicznym. Będzie możliwość rozmowy pomiędzy poszczególnymi uczestnikami wydarzenia na czacie prywatnym.

8. Czy otrzymam certyfikat uczestnictwa w wydarzeniu?

Tak. Wydarzenie zakończy się przesłaniem ELEKTRONICZNYCH CERTYFIKATÓW UCZESTNICTWA.