Szkolenie otwarte 12 marca
Ankietowe badania pracownicze.
Jak tworzyć narzędzia badawcze skrojone na potrzeby organizacji?
Formuła online

W dynamicznie zmieniających się organizacjach szczególnie ważna staje się perspektywa pracowników. Jak ją poznać i wykorzystać strategicznie? Najczęściej używanymi narzędziami są badania zaangażowania i satysfakcji z pracy oraz ankiety pulsowe. Z poziomu działu HR, nie zawsze jesteśmy w stanie zaprojektować takie badanie samodzielnie. Wyzwanie stanowi też analiza zebranych wyników. Podczas tego szkolenia przyjrzymy się procesowi tworzenia, prowadzenia i ulepszania cyklicznych badań ankietowych. Oprzemy się na praktycznych przykładach, poznamy zróżnicowane metodologie badawcze i zaprojektujemy własne badanie w oparciu o cele biznesowe firmy
Uczestnik będzie miał okazję nie tylko zdobyć wiedzę i poznać dobre praktyki związane z projektowaniem badań ankietowych, ale również przećwiczyć nowe informacje w ramach sesji warsztatowej.
Dla kogo:
- Szkolenie jest dedykowane przede wszystkim profesjonalistom HR, które chcą w najbliższym czasie uzyskać kompetencje niezbędne do prowadzenia wewnętrznych projektów badawczych.
- Przyda się również ekspertom w obszarze komunikacji wewnętrznej lub employer brandingu.
- HR Business Partnerzy
Wymagania techniczne spotkania online:
- Stałe łącze internetowe
- Kamera internetowa
- Komputer lub laptop z zainstalowaną przeglądarką internetową (zalecana Google Chrome)
- Głośniki lub słuchawki do odtwarzania dźwięku
Program obejmuje:
Rodzaje badań organizacyjnych
Badania ilościowe – czym są, do czego służą?
Badania ilościowe – najczęściej popełniane błędy
Rodzaje ilościowych badań organizacyjnych
Budujemy własne badanie
Przełożenie celów biznesowych/HR na cele badawcze
Dobór narzędzi – wybór rodzaju badania w zależności od celów
Testowanie badania i analiza wyników
Program spotkania obejmuje 1 dzień szkoleniowy, podczas którego uczestnik otrzyma komplet wiedzy i możliwość jej praktycznego przećwiczenia, aby projektować własne narzędzia badawcze i efektywnie interpretować ich wyniki.

Prowadząca Kinga Makowska
Ekspert EB, badacz i strateg w HRrebels. Pracowała z największymi markami pracodawców w Polsce, tworząc strategie kompleksowe i projektując doświadczenia kandydatów i pracowników. Edukuje branżę HR i EB, wprowadzając metodologie i innowacje ze świata marketingu, analityki i IT. Twórczyni raportu “COVID-19 a rynek pracownika”, prelegentka cyklu “KPI w HR” oraz konferencji HRcamp i Kongresu Badaczy.
Harmonogram:
12 marca
9:25 Przywitanie uczestników, kwestie techniczne i organizacyjne
9:30 Rodzaje badań organizacyjnych
- Badania jakościowe
- Badania ilościowe
10:00 Badania ilościowe – czym są, do czego służą
- Cele badawcze
- Próba badawcza
- Metodologia
- Analiza wyników
- Wyciąganie wniosków
10:45 Badania ilościowe – najczęściej popełniane błędy
- Cele badania a pytania – najczęstsze błędy
- Dobór próby wśród pracowników – najczęstsze błędy
- Dobór metodologii – najczęstsze błędy
- Analiza wyników – najczęstsze błędy
- Wyciąganie wniosków – najczęstsze błędy
11:30 Przerwa na kawę
11:45 Rodzaje ilościowych badań organizacyjnych
- Badania zaangażowania
- Badania satysfakcji
- Badania pulse check
- Badania eNPS
12:45 Budujemy własne badanie
Część 1
- Przełożenie celów biznesowych/HR na cele badawcze
- Budowanie kwestionariusza na podstawie celów badawczych
13:30 Przerwa
14:00 Część II
- Dobór narzędzi – wybór rodzaju badania w zależności od celów
- Dobór narzędzi – prowadzenie badania
14:45 Część III
- Testowanie badania
- Promocja badania
15:30 Część IV
- Analiza wyników – przykłady
- Wyciąganie wniosków strategicznych
16:15 Część V
- Ulepszanie badania
- Czy moja ankieta wymaga ulepszenia? Przykłady
17:00 Podsumowanie i zakończenie szkolenia
Zapisz się
-
Ankietowe badania pracowniczeProdukt w promocji
995,00zł795,00zł
Co obejmuje bilet?
Pełen dostęp do transmisji online 12 marca 2021
90-dniowy dostęp do nagrania z warsztatu oraz sesji pytań z prelegentem
Udział w sesji zadawania pytań – możliwość swobodnego zadania pytań prelegentowi w trakcie trwania prelekcji oraz po jej zakończeniu w sesji Q&A
Bezpośredni kontakt z prelegentem po zakończeniu prezentacji
Nieograniczona wymiana zdań z innymi uczestnikami wydarzenia na czacie publicznym
Pakiet materiałów dodatkowych udostępnionych przez prelegenta
Elektroniczny certyfikat udziału w wydarzeniu.
Masz pytania?
Najczęściej zadawane pytania
Można skorzystać z ogólnej oferty szkoleń zamkniętych, które oferujemy (publikujemy je na stronie Szkolenia zamknięte) lub zdecydować się na inny, dowolny temat szkolenia, które przygotujemy.
– czas trwania szkolenia,
– poziom jego zaawansowania,
– język w jakim miałoby się odbyć,
– specyfika szkolenia, tzn. czy ma obejmować informacje ogólne czy też ma bazować na konkretnych case study, ćwiczeniach dostosowanych do specyfiki pracy osób biorących udział w szkoleniu.