Akademia Team Leadera SSC/BPO

Szkolenie otwarte (online)

Czas trwania: 8 sesji po 4h
21 & 23 września
28 & 30 września
5 & 7 października
12 & 14 października

Czy Twój zespół team leaderów jest gotowy na rynek pracownika, zwiększoną rotację członków ich zespołu, spadające zaangażowanie i rosnące wymagania w hybrydowym świecie?

Rok 2020 zmienił wszystko w branży SSC. Praca zdalna, która wcześniej była niemożliwa dziś jest na porządku dziennym. Coraz więcej firm deklaruje prace hybrydową, a nawet zatrudnianie części zespołu wyłącznie na pracę zdalną. Z drugiej strony 2021 rok prawdopodobnie będzie rekordowy pod względem inwestycji w branżę SSC, w której już dziś pracuje ponad 300 tys. pracowników. Coraz więcej pracy mają istniejące Centra Usług Wspólnych, jak i pojawia się coraz więcej nowych graczy na rynku. Tak szybki wzrost powoduje, że ludzi do pracy zaczyna brakować, a konkurencja na rynku pracy zwiększyła swój zasięg z lokalnego do ogólnokrajowego.

Wszystkie te czynniki powodują, że na rynku zaczyna brakować Team Leaderów, którzy rozumieją wyzwania wewnętrzne jak i są wstanie poradzić sobie ze złożoną rzeczywistością zewnętrzną i zbudować stabilne, wiarygodne i najwyższej jakości procesy.

Szacuje się, że tylko w 2021 roku będzie potrzeba ponad 5tys. nowych Team Leaderów, a 24 tys. istniejących ma ambicję na więcej.

Wszystko to powoduje, że Centra Usług Wspólnych dotknie kryzys przywództwa na pierwszej linii wsparcia – tych managerów, którzy mają bezpośredni kontakt z pracownikami.

Świadomi, zorientowani i świetnie wyszkoleni Team Leaderzy są i będą na wagę złota. To oni w 70% są wstanie zatrzymać pracowników w firmie, mają bezpośredni kontakt z klientem zewnętrznym i wewnętrznym i to oni mają największe przełożenie na wizerunek Centrum Usług Wspólnych wśród pracowników, kandydatów, klientów wewnętrznych i zewnętrznych.

Czy stać Cię na to, żeby tak ważną rolę powierzyć osobom z potencjałem, ale bez przygotowania?

Niezależnie, czy Twoje Centrum Usług Wspólnych dopiero się rozwija, czy jest już ustabilizowane, czy też potrzebuje nowych inicjatyw, świadomy Team Leader zdecydowanie pomoże Ci osiągnąć Twoje cele organizacyjne.

Dla kogo:

  1. Początkujących Team Leaderów
  2. Team Leaderów z rocznym, dwuletnim doświadczeniem, którzy chcą zwiększyć swój warsztat managerski
  3. Osób z potencjałem na Team Leadera
  4. Team Leaderów którzy chcą ugruntować swój warsztat w środowisku SSC
  1. Dla organizacji, które mają w planach lub rozwijają swój zakres działania jako SSC
  2. Dla organizacji, które „cierpią” na rotację pracowników, niższe zaangażowanie oraz niedobór team leaderów
  3. Dla organizacji, które chce wzmocnić kompetencje przywódcze wśród swoich Team Leaderów, po to, żeby jeszcze lepiej realizować zamierzone cele. 
  4. Dla organizacji, które chcą budować swój wewnętrzny potencjał Team Leaderów.  
  5. Dla Organizacji, które ze względu na swoją skalę, potrzeby, ale i zróżnicowane doświadczenie pomiędzy Team Leaderami nie widzi sensu biznesowego dla organizowania warsztatów zamkniętych. Dzięki temu warsztaty zewnętrzne są doskonałą możliwością na rozwój Team Leaderów w przystępnej cenie.

Jak wygląda program Akademia Team Leadera SSC/BPO

Program opiera się na strukturze wieloletnich doświadczeń prowadzącego z Centrami Usług Wspólnych, który pracował zarówno po stronie klienta Centrum Usług Wspólnych, budował i rozwijał CUW oraz doradzał organizacjom zewnętrznym w tym zakresie. Jedno z jego Centrów Usług Wspólnych zostało wyróżnione jako najlepszy pracodawca, najlepsza firma usługowa, a on sam został wyróżniony tytułem najlepszego Managera SSC w Regionie Europy Środkowo Wschodniej w 2016 roku. Z Akademii Team Leadera SSC skorzystało już ponad 200 leaderów z branży SSC.

Co Team Leader otrzyma podczas warsztatów:

  • Miesięczny w pełni interaktywny, wirtualny warsztat na żywo (przez platformę Click Meeting) osiem modułów, każdy podzielony na 4 godzinne sesje
  • Pełny dostęp do prowadzącego warsztaty
  • Materiały w postaci prezentacji i nagrań wideo z warsztatów
  • Gotowe narzędzia dla Team Leaderów, które można zastosować w pracy już od następnego dnia po każdej z sesji warsztatowej
  • Narzędzia, które pozwolą Team Leaderowi podczas warsztatów stworzyć plany, strategie i działania dedykowane do jego lub jej konkretnego przypadku i zespołu osadzonego w konkretnej rzeczywistości biznesowej. Każdy z Team Leaderów stworzy swoją indywidualną strategię działania.
  • Sposób prowadzenia warsztatów, który nie będzie kolidował z codzienną pracą Team Leadera na swoim stanowisku, ze względu na swoje rozłożeni programu oraz interakcję online
  • Szansę na uczestnictwo w najlepszym warsztacie dla Team Leaderów w Polsce

Pięć powodów, dla których warto, żeby Twoi Team Leaderzy uczestniczyli w Akademii Team Leadera:

hook, ok, check Team Leaderzy będą świetnie przygotowani do zarządzana zespołem w środowisku Centów Usług Wspólnych

hook, ok, check Team Leaderzy poznają narzędzia, które pozwolą im ograniczyć rotację pracowników i zwiększyć ich zaangażowanie

hook, ok, check Team Leaderzy zbudują swój wewnętrzny autorytet, tak, żeby przeprowadzić zespół przez zmianę

hook, ok, checkTeam Leaderzy zwiększą swoje zrozumienie biznesu SSC oraz tego, jak radzić sobie z wyzwaniami, które na nich czekają: spadek zaangażowania, rynek pracownika, coraz bardziej wymagający i świadomy biznes

hook, ok, check Team Leaderzy będą mieli okazję poznać szerszy kontekst swojej pracy oraz to jak ich praca przekłada się na wyniki całego Centrum Usług Wspólnych.


Prowadzący Krzysztof Herdzik

Trener i doradca w zakresie przywództwa i innowacji

Autor macierzy zaangażowania, która pomaga mierzyć i zarządzać zaangażowaniem pracowników. Dzięki niej organizacje mają więcej kontroli na biznesem bez potrzeby nadzwyczajnej kontroli pracy pracowników.
Prowadzi programy rozwojowe firm z całej Europy. Absolwent Harward Business School w obszarze innowacji.
Jako Dyrektor Zarządzający założył i rozwijał pierwsze Centrum BPO w Trójmieście dla globalnej organizacji, które zostało uznane przez AON jako najlepszy pracodawca oraz przez Pro Progressio jako najlepsze centrum BPO w Polsce. Sam będąc nagrodzonym najlepszym Managerem w Regionie CEE w branży outsourcingowej.
Współzałożyciel i Vice President amerykańskiego startupu technologicznego Fourpointzero specjalizującego się w transformacji cyfrowej dla klientów w Stanach Zjednoczonych.
Autor podcastu o nowoczesnym przywództwie i innowacjach Lider 4.0

.

Harmonogram:

21 września, wtorek

10:00 MODUŁ I Zaufanie – Jak wzmocnić swój autorytet jako Leader

Pierwszy moduł dedykowany jest samemu Team Leaderowi. Zwiększenie świadomości managerskiej, umiejętność budowania zaufania i autorytetu do siebie samego, zespołu i organizacji to podstawa dobrego i skutecznego managera.

Efekty:

  • Team Leader pozna swoje mocne strony i pozna narzędzia do tego, żeby na tej podstawie zbudować swój autorytet w zespole i zaufanie.
  • Team Leader zidentyfikuje obszary, które w jego konkretnym wypadku pomogą mu zbudować swoje personalne kierunki rozwoju managerskiego
  • Team Leader zidentyfikuje swoją strefę wpływu managerskiego oraz sposoby, żeby na podstawie zaufania tę strefę wpływu rozszerzać, tak, żeby osiągnąć w jak najszybszym czasie swoje cele managerskie

14:00 Zakończenie

23 września, czwartek

10:00 Moduł II Zrozumieć biznes

Zrozumienie swojej roli biznesowej jest kluczowe nie tylko do tego, aby odnieść sukces na stanowisku Team Leadera, ale także, żeby zrealizować cele biznesowe organizacji. Bez zrozumienia tego na co ma się wpływ, jaki ma się wpływ oraz w jaki sposób realizować cele biznesowe trudno być skutecznym Team Leaderem w SSC

Efekty:

  • Team Leader pozna różne metody mierzenia biznesu SSC oraz tego w jaki sposób jego lub jej stanowisko wpływa na realizację celów SSC.
  • Team Leader zdefiniuje ryzyka oraz szanse na swoim stanowisku w kontekście wewnętrznym i zewnętrznym oraz opracuje swój indywidualny plan mityzacji tych ryzyk.
  • Team Leader określi swoją mapę interesariuszy oraz zdefiniuje plan działania tak, żeby wraz z interesariuszami osiągnąć cele biznesowe w swoim obszarze działania.
  • Team Leader pozna poziomy partnerstwa pomiędzy jego działem, a działami klienta wewnętrznego czy zewnętrznego, tak, żeby móc dostarczać usługi na najwyższym poziomie z minimalną ilością eskalacji.
  • Team Leader pozna branżowe benchmarki mierzenia procesów, rotacji pracowników, zaangażowania pracowników, tak, żeby mógł odnieść się do nich podczas swojej codziennej pracy.

14:00 Zakończenie

28 września, wtorek

10:00 Moduł III – Team Leader i jego zespół

Kiedy Team Leader zbuduje swój wewnętrzny autorytet, zwiększy swoją świadomość managerską oraz określi mierzalne sposoby monitorowania swojego biznesu i będzie świadomy jak jego decyzje i działania wpływają na całość funkcjonowania SSC, to teraz czas na zespół

Efekty:

  • Team Leader pozna fazy formowania się zespołu, oraz metody na to, żeby zespół jak najszybciej wszedł w fazę maksymalnego potencjału.
  • Team leader pozna nieformalne role w zespole tak, żeby mógł zarządzać zespołem w sposób efektywny,
  • Team Leader pozna sposoby radzenia sobie z konfliktami w zespole.
  • Team leader wyjdzie z tego modułu z konkretnym planem na to, jak zwiększyć zaangażowanie grupy oraz w jak najszybszym czasie przejść z grupą na maksymalny poziom potencjału.

14:00 Zakończenie

30 września, czwartek

10:00 Moduł IV – Team Leader i jego pracownik

Kiedy Team Leader pozna to w jaki sposób formowany jest zespół oraz to jaki ma wpływ na to, żeby zespół działał efektywnie to teraz czas na poszczególnych jego członków. Umiejętność doceniania, przekazywania informacji zwrotnej, budowania zaangażowania i wreszcie ustalania celów to te obszary, w których Team Lader będzie czuł się komfortowo.

Efekty:

  • Team Leader pozna narzędzie: macierz zaangażowania, które pozwoli mu zrozumieć istotę zwiększania zaangażowania wśród pracowników i pozwoli już podczas warsztatu zmierzyć zaangażowanie wszystkich członków jego lub jej zespołu
  • Team Leader nauczy się szacować ryzyko odejścia pracownika z zespołu już na etapie wczesnego niezadowolenia. Na tej podstawie zbuduje plan działania dla każdego pracownika, tak, żeby być przygotowany na podjęcie działań zaradczych zanim będzie za późno.
  • Team Leader nauczy się dawać spersonalizowaną informację zwrotną członkom swojego zespołu, na podstawie tego jak reagują na zmianę, jak ustalają cele i w jaki sposób radzą sobie z niepowodzeniami. Każdy z nas ma inne sposoby dotarcia do siebie, Team Leader pozna te sposoby i zaplanuje sposób dotarcia do każdego członka swojego zespołu w sposób indywidualny.
  • Team Leader pozna istotę doceniania, sposobu doceniania oraz tego jak wykorzystać docenianie do scalania i integracji całego zespołu.

14:00 Zakończenie

5 października, wtorek

10:00 Moduł V – Delegowanie zadań, style zarządzania

Podstawą efektywnego managera jest delegowanie zadań, po to, żeby sam mógł skupić się na zadaniach bardziej taktycznych czy nawet strategicznych, uwalniając tym samym swój czas. Rolą Team Leadera jest także rozwój swoich pracowników. Delegowanie to świetny sposób na to, żeby pracownicy poczuli się bardziej zaangażowani, docenieni i mieli poczucie ciągłego rozwoju.

Efekty:

  • Team Leader pozna 4 sposoby delegowania zadań.
  • Team Leader określi jakie zadania powinien delegować, a jakie zatrzymać dla siebie przygotowując także plan delegowania zadań dla swojego zespołu
  • Team Leader pozna 4 style przywództwa oraz przyporządkuje każdy ze stylów do wszystkich członków swojego zespołu. Dzięki temu, każda z osób w zespole będzie miała szansę zmaksymalizować swój potencjał w zależności od swojego doświadczenia i kompetencji.
  • Team Leader pozna sposoby na to jak zarządzać sobą w czasie, tak, żeby miał szansę na realizację swoich celów managerskich.

14:00 Zakończenie

7 października, czwartek

10:00 Moduł VI – Spotkania zespołowe i biznesowe

Spotkania w świecie hybrydowym to nie lada wyzwanie. Włączone i wyłączne kamerki, kontakt budowany na dystans, trudności z integracją zespołu i egzekwowaniem zadań. W takim świecie wiedza o tym jak przygotować się do takich spotkań, jak je poprowadzić, zaangażować i wyjść z określonym rezultatem to spora trudność

Efekty:

  • Team Leader pozna zasady efektywnych spotkań, które pozwalają na realizację zamierzonych celów angażując wszystkich członków zespołu
  •  Team Leader pozna role podczas spotkań, agendę, sposoby określania celów oraz monitorowania efektów po spotkaniach.
  • Team Leader pozna sposoby na to, żeby wykorzystać spotkania do motywowania pracowników, ich doceniania, przekazania informacji zwrotnej i integracji zespołu, wykorzystując do tego cele biznesowe.

14:00 Zakończenie

12 października, czwartek

10:00 Moduł VII – Podstawy zarządzania zmianą

Pandemia pokazała, że zmiana rzeczywiście jest nieuchronna, a kompleksowość sektora SSC tylko to utwierdziła. Zmiana to nie tylko wielkie projekty i transformacje, to także przejęcie nowych obowiązków w zespole, nowe projekty, wdrożenia czy usprawnienia. Team Leader, który potrafi zarządzać zmianą, potrafi wykorzystać zmianę do zwiększenia zaangażowania zespołu i jego dalszego rozwoju. Potrafi zmianę przekuć w szansę.

Efekty:

  • Team Leader rozumie naturę biznesową i psychologiczną zmiany wraz z fazami jej przejścia
  • Team Leader rozumie jaka jest jego rola w zmianie oraz to jak sobie radzić z sceptycyzmem w zmianie
  • Team Leader rozumie i wie w jaki sposób komunikować zmianę na każdym etapie jej zmiany.

14:00 Zakończenie

12 października, czwartek

10:00 Moduł VIII – Sesja kalibracyjna

Sesja kalibracyjna to sesja, która pozwala utrwalić zmianę jaka następuje podczas warsztatów w Team Leaderze. Pozwala ugruntować zdobytą wiedzę i przełożyć ją na codzienną pracę. Dzięki temu modułowi Team Leader ugruntowując swoją praktyczną wiedzę zwiększa swoją pewność siebie w roli managera.

Efekty:

  • Team Leader potrafi wykorzystać wiedzę i doświadczenie podczas warsztatu podczas codziennej pracy
  • Team Leader ma szansę na wyjaśnienie wątpliwości, pytania poznając całość materiału oraz mając szansę już wdrażając poznany materiał w codziennej pracy na kalibrację swoich działań.

14:00 Zakończenie

Jakie są następne kroki?

Krok 1 – Zarezerwuj i dołącz

Po wstępnym zarezerwowaniu warsztatu przejdziesz 15 min rozmowę z wykładowcą, żeby w 100% być pewnym, że to jest warsztat dla Ciebie

Krok 2 – Ucz się i Twórz

W ciągu tych ośmiu modułów Team Leader pozna strategie, które pomogą mu lub jej w zarzadzaniu w cyfrowym świecie w środowisku SSC. Po warsztacie Team Leader będzie miał dostęp do nagrań, tak, żeby mógł robić ciągłe postępy w swojej codziennej roli.

Q&A

  1. W jaki sposób warsztat będzie prowadzony?

Warsztat będzie prowadzony na żywo i interaktywnie za pośrednictwem platformy online.

  • Ile czasu zajmie cały warsztat?

Warsztat to 8 sesji, każda po 4 godziny, dwa razy w tygodniu. Tak przygotowany warsztat pozwoli na stopniowe poznanie wiedzy, ale i zastosowanie jej zaraz po każdym spotkaniu. Dzięki temu Team Leader jest wstanie wdrożyć wiedzę zdobytą podczas warsztatów od razu w pracy, zrozumieć całość i zobaczyć efekty swoich działań natychmiast. Dzięki temu warsztat jest interaktywny, nastawiony na rozwiązanie indywidualnych wyzwań jego uczestników i wdrożenie ich w życie natychmiast. Dodatkowo tak rozłożony program pozwala na codzienną realizacje zadań Team Leadera w pracy, bez uszczerbku dla jej jakości.

  • Jak duża jest grupa uczestników?

W warsztacie może brać udział maksymalnie 20 osób

  • Jaką inwestycję musze poczynić w warsztaty?

Inwestycja w warsztat to 2 595 zł netto + 23% VAT, za miesięczną akademię Team Leadera.

  • Czy jest możliwość zorganizowania Akademii Team Leadera wewnętrznie?

Tak. Jest taka możliwość. Takie uzgodnienia następują indywidulanie, po zapoznaniu się z celami organizacji.

  • Jakie osoby będą podczas warsztatów?

W warsztatach będą uczestniczyć Team Leaderzy z różnych Centrów Usług Wspólnych z całej Polski. Dzięki otwartej formule warsztatów uczestnicy mają okazję poznać różne wyzwania stojące przed Team Leaderami, uczyć się od siebie i nabywać wspólne doświadczenie.

Zapisz się

Co obejmuje bilet?

Pełen dostęp do transmisji online z modułów

90-dniowy dostęp do nagrań z warsztatu oraz sesji pytań z prelegentem

Udział w sesji zadawania pytań – możliwość swobodnego zadania pytań prelegentowi w trakcie trwania prelekcji oraz po jej zakończeniu w sesji Q&A

Bezpośredni kontakt z prelegentem po zakończeniu prezentacji

Nieograniczona wymiana zdań z innymi uczestnikami wydarzenia na czacie publicznym

Pakiet materiałów dodatkowych udostępnionych przez prelegenta

Elektroniczny certyfikat udziału w wydarzeniu.

Chcesz przeszkolić swoich pracowników z innego tematu? Szukasz doświadczonej firmy, która skroi szkolenie na miarę aktualnych potrzeb Twojej firmy?

Trio Conferences od lat specjalizuje się w organizacji wydarzeń na zamówienie klienta.

Masz pytania?

Marta Pawlikowska

Project Director
880-124-108

m.pawlikowska@trioconferences.pl

Najczęściej zadawane pytania:

1. Gdzie odbywają się wydarzenia organizowane online?

Wydarzenia odbywają się na PLATFORMIE SZKOLENIOWEJ dostępnej pod adresem www.online.trioconferences.pl

2. Jakich programów potrzebuję, aby korzystać z platformy szkoleniowej?

Platforma szkoleniowa dostępna jest z poziomu przeglądarki internetowej – nie wymaga instalowania specjalistycznego oprogramowania.

3. Jak otrzymam dostęp do platformy?

Wystarczy zarejestrować się dokonując zakupu wydarzenia.

4. Jak rozpoczyna się wydarzenie online?

W dniu wydarzenia należy ZALOGOWAĆ SIĘ DO PLATFORMY o określonej w harmonogramie godzinie, o której prelegenci będą wygłaszać swoje prelekcje zgodnie z agendą zadeklarowaną przez organizatora.

5. Czy można zadawać pytania prelegentem?

Po każdej prelekcji odbędzie się SESJA PYTAŃ, w trakcie której uczestnicy będą mieli możliwości zadania pytań prelegentowi.

7. Czy uczestnicy wydarzenia będą mogli rozmawiać ze sobą?

Tak. W trakcie prelekcji można będzie WYMIENIAĆ SIĘ OPINIAMI Z INNYMI UCZESTNIKAMI wydarzenia na dedykowanym czacie publicznym. Będzie możliwość rozmowy pomiędzy poszczególnymi uczestnikami wydarzenia na czacie prywatnym.

8. Czy otrzymam certyfikat uczestnictwa w wydarzeniu?

Tak. Wydarzenie zakończy się przesłaniem ELEKTRONICZNYCH CERTYFIKATÓW UCZESTNICTWA.