wyzwania w pandemii

9-10 czerwca 2021, AIRPORT HOTEL OKĘCIE

Dlaczego warto wziąć udział?

ucz się na doświadczeniach innych

“Logistyka ecommerce – wyzwania w pandemii” to dwudniowa konferencja dla menedżerów odpowiedzialnych za obsługę logistyczną zamówień internetowych. Program przygotowany całkowicie na bazie doświadczeń firm, działających online na terenie Polski w ostatnim roku. Praktyczne case studies, prelegenci z dużym doświadczeniem, dyskusje na najgorętsze tematy i wymiana doświadczeń. Tego wydarzenia nie może przegapić żadna firma, która chce profesjonalnie obsługiwać wysyłki zamówień z sieci w rzeczywistości pandemicznej.

program konferencji

5 bloków tematycznych

I SIEDEM NAJGORĘTSZYCH TRENDÓW ECOMMERCE, KTÓRE ZMIENIAJĄ LOGISTYKĘ ZAKUPÓW ONLINE

  • Nowe typy klientów ecommerce – wyzwania logistyczne związane z realizacją zamówień dla seniorów, mieszkańców mniejszych miejscowości, mniej majętnych.
  • ROPO (Research Offline Purchase Online) i odwrócone ROPO – dlaczego mają tak duże znaczenie dla logistyki?
  • Nowe formy zamówień (np. dzwoń i zamów, click and collect) – jakie trendy obserwujemy w poszczególnych branżach?
  • SMART CITY LOGISTICS – adaptacja miast do możliwości szybkiego dostarczania przesyłek
  • Reorganizacja cykli sprzedaży sezonowej i przyzwyczajeń zakupowych
  • W przededniu rewolucji, czyli obsługa logistyczna zamówień artykułów spożywczych i chłodniczych
  • Usługa „Everything as a Service” i jej możliwości w logistyce.

II NAJWIĘKSZE WYZWANIA OBSŁUGI LOGISTYCZNEJ ZAMÓWIEŃ ONLINE

  • Pełen omnichannel – niezbędne funkcjonalności systemów informatycznych, które zapewniają kompleksową obsługę realizacji zamówienia od płatności, poprzez formy dostawy aż po zwroty
  • Reorganizacja w portfelu dostępnych powierzchni firmy, czyli złapanie odpowiedniego balansu między powierzchnią komercyjną i magazynową
  • Elastyczność operacyjna, wynikająca z potrzeby ciągłego zarządzania zmianami – czyli tajniki szybkiej reorganizacji procesów
  • Jak rozwiązać największe problemy w obsłudze zwrotów?
  • Jak sprostać rosnącym oczekiwaniom klienta finalnego, dotyczących terminowości, realizacji zamówienia, kosztów transportu, formy oraz miejsca i czasu dostawy, form zwrotów a także bezpieczeństwa i higieny.
  • Komunikacja logistyki z marketingiem i promocją w nowej rzeczywistości zakupowej

III PLANOWANIE ZAPASÓW W RZECZYWISTOŚCI OMNICHANNEL

  • Optymalny stan magazynowy w ecommerce, czyli przewidywalność i obciążenie logistyki w kontekście dostępności towaru (wyższa konwersja, budowanie rezerw z porzuconych koszyków, obsługa zwrotów).
  • Dostępność online towarów rozlokowanych w sklepach stacjonarnych – jak zoptymalizować dostępność
  • Na huśtawce zamówień, czyli poziom zapasów a nowe trendy sprzedaży sezonowej
  • Zapasy w dobie platform market place, czyli jak nie wpaść w pułapkę zbyt wysokich wolumenów zamówień
  • Zerwane łańcuchy dostaw w sytuacji zatrzymania produkcji u dostawcy, czyli wyzwania w szacowaniu realnego terminu wysyłek

IV W MŁYNIE KOMPLETACJI ZAMÓWIEŃ Z ECOMMERCE

  • Jak zapewnić odpowiednią ilość sprzętu i towaru do kompletacji zamówień
  • Skuteczna weryfikacja zamówień – sprawdzone sposoby na ograniczenie błędów w kompletacji
  • Patent na kadry – jak zapewnić odpowiednią liczbę pracowników do kompletacji pomimo obostrzeń, kwarantanny czy L4 oraz zapewnić im takie warunki, aby nie chcieli dla nas pracować.
  • Pandemiczna odsłona fullfilmentu, jako sposób na kompletację – dla kogo i co oferuje w roku 2021?

V OSTATNIA MILA W CZASIE PANDEMII

  • GORĄCY TREND – dostawa w dniu zamówienia – dla kogo? Jakim kosztem? Jakie aspekty logistyczne realizacji dostawy tego samego dnia są kluczowe?
  • Jak zapewnić towar na czas mimo obostrzeń, zakazów czy zatrzymanych dostaw poza granicą?
  • Wzrost ecommerce a możliwości operacyjne paczkomatów w Polsce – czy i jak dywersyfikować ryzyko we współpracy z kurierami? Sprawdzone sposoby na zabezpieczenie dostawy produktów nieobsługiwanych przez paczkomaty?
  • Jak szybka musi być dostawa aby była wystarczająco szybka oraz kiedy zbyt dużo opcji dostawy to za dużo?

poznaj
naszych prelegentów

korzystaj z doświadczenia innych

Wojciech Zięba

Dyrektor
E-commerce
i Omnichannel

Decathlon

Piotr Romański

Kierownik Dystrybucji wielokanałowej

IKEA
Retail Polska

Andrzej Sadecki

Country
Sales Manager

IKEA
Retail Polska

Arkadiusz Kawa

Dyrektor
Sieci Badawczej Łukasiewicz -
Instytut Logistyki i Magazynowania

Natalia Lach

Kierownik OPERACYJNY Centrum
Dystrybucyjnego

JYSK

DARIUSZ_JURGIELEWICZ_djurgielewicz@leroymerlin.pl v2

Dariusz Jurgielewicz

Manager ds. rozwoju
e-Commerce

Leroy Merlin

Wiesław Majewski

Ekspert Supply Chain, były dyrektor logistyki

EMPIK, pepco, merlin

Piotr Klepko

Dyrektor ds. Wdrożeń i Rozwoju

Way2Send

 

BĄDŹ NA BIEŻĄCO!

 

NAZWISKA KOLEJNYCH PRELEGENTÓW
OPUBLIKUJEMY WKRÓTCE!

co zyskasz?

Zaprojektowaliśmy te dwa dni praktycznych prelekcji i spotkań z innymi menedżerami odpowiedzialnymi za logistykę, aby podzielić się doświadczeniem z ostatnich kilkunastu miesięcy. Miesięcy, które całkowicie odmieniły logistykę ecommerce.

NASZE wydarzenia logistyczne

inspirujemy logistyków
Od lat

Zgłoś się

wybierz swój bilet uczestnictwa

BASIC

995 zł + VAT

1995 zł + VAT

  • Bilet wstępu na 2-dniową konferencję
  • Certyfikat uczestnictwa
  • Lunch i przerwy kawowe
  • Materiały konferencyjne

Niższa cena tylko do 31 marca

PREMIUM

1295 zł + VAT

2595 zł + VAT

  • Bilet wstępu na 2-dniową konferencję
  • Certyfikat uczestnictwa
  • Lunch i przerwy kawowe
  • Materiały konferencyjne

WIRTUALNA TECZKA LOGISTYKA

10 godzin praktycznych prelekcji, do których dostęp otrzymasz od razu po opłaceniu zgłoszenia aż na pół roku! SPRAWDŹ

GWARANCJA REZERWACJI MIEJSCA

Nie musisz obawiać się o miejsce w niekorzystnej części sali. Miejsca na konferencji będą czekać na Ciebie.

REJESTRACJA BEZ KOLEJKI

Przyjazd na ostatnią chwilę? Żaden problem. Dla uczestników PREMIUM przygotujemy osobną rejestrację.

Niższa cena tylko do 31 marca

GRUPOWY

Więcej osób?

Zapytaj o zniżkę

Zgłaszając na wydarzenie więcej osób zawsze płacisz mniej. Sprawdź ile możesz zaoszczędzić.

wirtualna teczka logistyka

PRAKTYCZNE PRELEKCJE, DO KTÓRYCH OTRZYMASZ DOSTĘP NA PLATFORMIE SZKOLENIOWEJ TRIO OD RAZU PO OPŁACENIU ZGŁOSZENIA.

  • Cyfrowa współpraca w dobie koronawirusa | Jarosław Jarzębowski, Managerial Development Coordinator, Dr. Max Pharmacy Chain
  • Komunikowanie w czasach digital workplace. Jak skutecznie wdrożyć i zarządzać platformą komunikacji wewnętrznej | Malwina Frydrychowicz, Communication&CSR Manager, Amica
  • Cztery główne fundamenty transformacji opartej na danych | Mariusz Jażdżyk, Niezależny ekspert
  • Inteligentny test – precyzyjne narzędzie do pomiaru postaw | Natalia Suska, CEO, NEUROHM
  • Podpis elektroniczny – wykonaj pracę zdalną szybciej i łatwiej | Paweł Olejniczak, VP Sales, RITS
  • S&OP i Zarządzanie Rentownością – jak technologia wspiera planowanie zintegrowane – Artur Buła, CEO BiModal Solutions
  • Jak rekrutować i motywować najmłodsze pokolenie na rynku pracy | Anna Klus, HR Manager, Franke
  • Nasza historia z robotami – pierwsze koty za płoty | Maciej Karpiński, ICI Senior Application Developer, Ingka Business Service Center Sp. z o.o. (IKEA)
  • Jak technologia może w łatwy sposób wspierać działania Lean – czy istnieje sposób na szybkie i skuteczne optymalizacje cyfrowe? | Paulina Turek, Solution Designer w BiModal Solutions
  • System IT “uszyty” ze wsparciem z zewnątrz | Krzysztof Rusek, niezależny konsultant IT

lokalizacja

AIRPORT HOTEL OKĘCIE


ul. Komitetu Obrony Robotników 24
(dawniej ul. 17 Stycznia)

02-148 Warszawa

NASI partnerzy

partner
srebrny

partner
srebrny

PARTNER MERYTORYCZNY

o trio
conferences

Trio Conferences tworzy konferencje, kongresy, spotkania praktyków i warsztaty od 2012 roku. W ciągu ostatnich 9 lat zrealizowaliśmy prawie 300 wydarzeń, w których udział wzięło niemal 12 tysięcy uczestników. Nasze flagowe, cykliczne wydarzenia to: Polish Business Analytics Summit, Forum Logistyka & Łańcuch Dostaw, Polish Manufacturing Excellence Summit, Process&Operation Excellence Summit czy konferencja Next Generation Consumer Care.

Jesteśmy również obecni na rynku szkoleń zamkniętych. Nasze projekty powstają w ścisłej współpracy ze zleceniodawcami tak, aby spełniały konkretne potrzeby organizacji.

Od 2020 realizujemy nasze wydarzenia w formule online, jako właściciel dedykowanej platformy www.online.trioconferences.pl

MASZ PYTANIA?

napisz do nas lub zadzwoń

Merytoryka

Anna
Frąckowiak

PROJECT
DIRECTOR

Organizacja

Agnieszka
piśniak

Conference
coordination director

Partnerstwo

Małgorzata
Klimecka-Mateńczuk

head of sales
department

© Trio Conferences 2021