5 krytycznych cech platformy analityczno-planistycznej

Sposób planowania (model planistyczny) w każdym przedsiębiorstwie jest unikalny. Co więcej, rzadko zdarza się, aby był stały… Sposób planowania stale się zmienia, ewoluuje. Wprowadzane są nowe elementy, czynniki, parametry, a także podmioty do procesu planowania. Model planistyczny zwykle jest odzwierciedleniem sposobu, w jaki dane przedsiębiorstwo prosperuje. Dlatego tak istotne jest, aby proces planowania obejmował także współpracę z klientami, dostawcami, dystrybutorami i partnerami zapewniającymi firmie dostęp do zewnętrznych zasobów – czyli aby w pełni odzwierciedlał łańcuch dostaw organizacji.

Biorąc pod uwagę specyfikę branży oraz unikalność jej struktur i procesów, platforma planistyczna powinna sprostać takim wymogom, jak innowacyjność, kreatywność i ciągłe stawianie pytań.

O czym mówiliśmy?

  • Unikalny model planistyczny – czyli jak odwzorować model biznesowy przedsiębiorstwa na model planistyczny
  • Krytyczne cechy platformy planistycznej:
  • Dlaczego planiści lubią tablice przestawne – czyli perfekcyjny ekran planisty 
  • Czym jest scenariusz i wersja planu – jak skutecznie wykorzystać je do poprawy procesów planistycznych 
  • Zabawa w piaskownicy – czyli prywatna symulacja przed zatwierdzeniem decyzji
  • Jak plan jednego działu może w czasie rzeczywistym wpływać na resztę przedsiębiorstwa – integracja różnych działów
  • Wielowymiarowa analiza – czyli ten sam produkt = X różnych cech planistycznych (Attribute Base Planning)
  • Planistyczne smaczki – czyli ciekawe funkcje platformy, które oszczędzą Twój czas nawet o 40%

Nagranie z dyskusji dostępne jest w formule “strefa darmowa”

  • Jeśli nie miałeś możliwości dołączyć do spotkania live z naszym ekspertem i zadać mu pytania, obejrzyj nagranie, które dostępne jest bezpłatnie na naszej platformie szkoleniowej.
  • Możesz wracać do nagrania dowolną liczbę razy. Wystarczy, że założysz swoje konto na platformie.

Dla kogo:

  1. Generalistów HR (HR Dyrektorzy, HR Menedżerowie, HR Biznes Partnerzy), którzy nie zajmowali się szczegółowo zagadnieniami z obszaru Compensation & Benefits, a którzy chcieliby zapoznać się z pełnym spektrum procesów C&B lub odświeżyć tę wiedzę
  2. Generalistów HR, którzy chcieliby przygotować się do przeglądu procesów C&B w swojej organizacji
  3. Menedżerów, którzy podejmują decyzje dotyczące premiowania pracowników

Wymagania techniczne spotkania praktyków online

  • Komputer lub laptop z zainstalowaną przeglądarką internetową (zalecana Google Chrome)
  • Głośniki lub słuchawki do odtwarzania dźwięku

Artur Buła, CEO BiModal Solutions

Ekspert w zakresie Sales & Operations Planning oraz Supply Chain Planning

Platformy planistyczne, low-code i bimodalne podejście do wdrażania rozwiązań, to jego niezawodna odpowiedź na rosnące potrzeby rynku. Absolwent Wydziału Informatyki i Ekonometrii Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie. Doświadczenie na stanowiskach Customer Director oraz Senior Project Manager zdobywał pracując w międzynarodowych środowiskach, m.in. w Niemczech oraz Stanach Zjednoczonych. W USA współpracował z ponad 50 klientami, wdrażając rozwiązania biznesowe oparte na systemach ERP. W latach 2011-2012 zbudował dział zajmujący się systemami ERP w spółce IMI Critical Engineering (CCI). Od 2012 roku pracując w Polsce, z sukcesem wprowadził na nasz rynek bimodalną platformę Novacura Flow, wykorzystywaną do optymalizacji procesów krytycznych w utrzymaniu ruchu, serwisie, logistyce i produkcji. Założyciel firmy BiModal Solutions, która m.in. realizuje dedykowane rozwiązania planistyczne, a przy tym wspiera przedsiębiorstwa w zarządzaniu rentownością. W 2019 roku stworzył BiModal Planning Platform – rozwiązanie certyfikowane przez IBM – które pozwala rewolucjonizować obszar S&OP w Polsce.

Do kogo kierujemy webinar?

Grupą docelową są wszystkie przedsiębiorstwa produkcyjne, niezależnie od typu produkcji i modelu biznesowego. Firmy, które mają mniej lub bardziej rozbudowany supply chain. Zarówno organizacje polskie, jak i oddziały firm zagranicznych.

Chcesz obejrzeć nagranie z transmisji online?

Zostaw swoje dane, aby wziąć udział.

ZAREJESTROWANI MAJĄ PROŚCIEJ! Jeśli jesteś już zarejestrowany na naszej platformie szkoleniowej, system automatycznie uzupełni Twoje daneWystarczy, że je potwierdzisz. 🙂

Jeśli nie masz swojego konta na naszej platformie, uzupełnij swoje dane poniżej.

Zobacz inne nasze wydarzenia

FAQ

1. Gdzie odbywają się wydarzenia organizowane online?

Wydarzenia odbywają się na PLATFORMIE SZKOLENIOWEJ dostępnej pod adresem www.online.trioconferences.pl

2. Jakich programów potrzebuję, aby korzystać z platformy szkoleniowej?

Platforma szkoleniowa dostępna jest z poziomu przeglądarki internetowej – nie wymaga instalowania specjalistycznego oprogramowania.

3. Jak otrzymam dostęp do platformy?

Wystarczy zarejestrować się dokonując zakupu wydarzenia.

4. Jak rozpoczyna się wydarzenie online?

W dniu wydarzenia należy ZALOGOWAĆ SIĘ DO PLATFORMY o określonej w harmonogramie godzinie, o której prelegenci będą wygłaszać swoje prelekcje zgodnie z agendą zadeklarowaną przez organizatora.

5. Czy można zadawać pytania prelegentem?

Po każdej prelekcji odbędzie się SESJA PYTAŃ, w trakcie której uczestnicy będą mieli możliwości zadania pytań prelegentowi.

7. Czy uczestnicy wydarzenia będą mogli rozmawiać ze sobą?

Tak. W trakcie prelekcji można będzie WYMIENIAĆ SIĘ OPINIAMI Z INNYMI UCZESTNIKAMI wydarzenia na dedykowanym czacie publicznym. Będzie możliwość rozmowy pomiędzy poszczególnymi uczestnikami wydarzenia na czacie prywatnym.

8. Czy otrzymam certyfikat uczestnictwa w wydarzeniu?

Tak. Wydarzenie zakończy się przesłaniem ELEKTRONICZNYCH CERTYFIKATÓW UCZESTNICTWA.

Masz pytania?

Agnieszka Palka

Project Manager
519-407-681

a.palka@trioconferences.pl